Gå til innhold

Permanent forkjøla ved første barnehageår?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 15 mnd har vore forkjøla i seks veker.

Hostar ganske mykje og masse snørr.

Det går litt opp og ned og allmenntilstanden er god.

Men; skal det "aldri" gå over? Når bør ein kontakte lege?

Kan ho ha halsbetennelse utan å ha feber?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Det er bare å venne seg til rennede nese, hosting, øyebetennelse etc...Vi har det akkurat på samme måte. Vår datter har vært syk stort sett kontinuerlig siden hun begynte i januar. Nå har hun vært frisk i 3 uker og jeg er så takknemlig for hver dag som går. Men dette er visstnok normalt...Alle barn går gjennom det samme og det styrker immunforsvaret deres så det er ihverfall en god ting med dette.

Når det gjelder halsbetennelse så ville jg sjekket dette. Det er så vondt og da er det verdt å ta den turen.

Lykke til!

Skrevet

Høres kjent ut. Snupp har vært mer eller mindre konstant syk etter hun begynte i barnehage. Vært hos legen to ganger allerede for å få hostemedisiner, i morgen må vi dra igjen fordi hun har fått øyebetennelse. Da skal vi også be de måle blodprosenten, kan være hun har lite jern og derfor blir så ofte syk og hangler så lenge før hun blir frisk.

Hun kan ha halsbetennelse uten feber ja, hvis du tror hun har vondt så er det bare å gi paracet. Men jeg ville nok ha kontaktet lege for å få en sjekk. :o)

Skrevet

hei!

tror dette er ganske vanlig, Jeg ville ikke kontaktet lege når allmenntilstanden er god og hun ikke har feber. MIn var konstant forkjøla og hadde 3 runder omgangsyke og 2 runder øyekatarr sine første 4 mnder i barnehage....he-he...ett sjokk å møte alle bakterier og greier i barnehagen....men det ganske slitsomt når det står på,........lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...