mamma`n te Kaja Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 At jeg holder meg unna melk og melkeprodukter ser ut til å være det som hjelper her..
Diadora Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 Kolikken gikk bort da jeg kuttet ut alle melkeproduktene i kosten og gav guttene minifom.
Minto Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 2. oktober 2006 kutte ut melk er notert....huff... hehe,,,
Diadora Skrevet 2. oktober 2006 #5 Skrevet 2. oktober 2006 Var ikke så gøy i begynnelsen nei!! Men det var verdt det siden guttene slapp magesmertene. De ble to helt nye gutter etterpå=) Da de var 3 ,5mnd begynnte jeg med melkeprodukt igjenn og det har gått veldigt bra=) Lykke til!!!!!
nov.gutt-05+ *ny baby* Skrevet 2. oktober 2006 #6 Skrevet 2. oktober 2006 Vel.. tiden..! =( Han skrek nesten non-stop til han var 4 mnd.. Sånn ellers hjalp det å holde han godt fast, sette seg på sengekanten og bumpe høyt opp og ned.. hehe. Eneste som hjalp!
Antoine Skrevet 2. oktober 2006 #8 Skrevet 2. oktober 2006 Kiropraktor var det som hjalp her. Gutten er i morgen fem uker og har hatt mye magebesvær de siste tre ukene. Siden torsdag forrige uke har han vært mye bedre grunnet kiropraktor. Det viser seg at han ikke har vondt i magen, men når han skal presse ut luft (og han har MYE luft) så får han vondt i ryggen, npe som er vanlig hos disse små. Lykke til! VEt hvor slitsomt det er å se den lille skrike uten å kunne gjøre så mye med det...
Vestlandske meierier A/S Skrevet 2. oktober 2006 #9 Skrevet 2. oktober 2006 kiropraktor har hjulpet begge mine gutter:) 3 behandlinger hadde jeg på hver av dem!
Livmor Skrevet 2. oktober 2006 #10 Skrevet 2. oktober 2006 Kiropraktor hjalp i noen dager (halverte skriketiden omtrent) før han ble like ille igjen. Kjøre bil hjalp noen ganger (ble mange mil gitt!), kjøkkenvifta hjalp noen ganger... Det var flere ting sm hjalp litt en begrenset periode (eller bare der og da), men det var bare tiden som virkelig gjorde at kolikken ble borte.
MarianneK Skrevet 2. oktober 2006 #11 Skrevet 2. oktober 2006 Hos oss fungerte Gripe Water utrolig bra. Holdt meg også unna melkeprodukter.
NoDoubt Skrevet 2. oktober 2006 #12 Skrevet 2. oktober 2006 Kiropraktor hjalp litt. Det som hjalp best var Fisher Price gynge med lyd og bevegelse. Både jeg og mannen min ble helt utslitt av å bære henne hele tiden. Vi kjøpte en sånn gynge (Ocean wonders gynge/huske tror jeg den heter) og den gjorde underverker. Hun roet seg faktisk i den, ikke alltid men ofte! Kjenner venniner og som har hatt den til kolikk barna sine, de syns og debn er god! Føler med dere. Kolikk er helt forferdelig!
Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #15 Skrevet 3. oktober 2006 Vet ikke om det kan defineres som kolikk her, men lillemann gråter hvis jeg spiser nøtter eller drikker Farris/kullsyre. Lurer på om han også reagerer på gjær, når jeg spiser mye brød. Tydelig at han reagerer på ting jeg spiser, men melkeprodukter har jeg ikke kuttet ut..
Isabella og Casper´s mamma Skrevet 3. oktober 2006 #16 Skrevet 3. oktober 2006 3 timer kiropraktor her også! Gjorde underverker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå