camk Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Er selv fra Skedsmokorset og har 2 barn, en på 5 år og en på 4 mnd.
espi Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Snart i alle fall... Jeg flytter dit om en drøy mnd sammen med jenta mi på 3 år Gleder meg masse!!
camk Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2006 Hvor flytter du til. Hadde vært koselig å få kontakt med andre i området i samme situasjon.
espi Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 Det hadde vært kjempehyggelig å bli kjent med noen derfra ja:-) Kan ikke du sende meg en mail, så kan vi snakkes mer der? [email protected]
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #5 Skrevet 4. oktober 2006 Hei. Jeg er 32 bor på skedsmokorset og er alene med 2 barn. ei på 7 og en på 10 mnd.... vil gjerne møte nye mennesker i samme setting. har fler som er alene ..men sammen er vi sterke. har msn . [email protected] Bare send.. trille turer er bedre med fler enn alene.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #6 Skrevet 4. oktober 2006 jeg er alene med en gutt på 8 mnd er 28 år og bor på strømmen jeg la dere til msn min jeg kozlig å få kontakt med flere i samme sitvasjon.. [email protected]
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #7 Skrevet 9. oktober 2006 Heisann jeg er med i klubben her jeg også. Bor på skjetten, er 25 år og alenemamma for lille Helena på 9 mnd
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #8 Skrevet 9. oktober 2006 Bare lurer - er faren til Helena utenlandsk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå