Mrs. icsi og småen Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Den forrige syklusen var 32 dager, før dette var den 42 dager.. Sist TR var her var 7. sept. Nå er jeg kvalm, ikke matlyst, det prikker i puppa (og v/eggstokkene) Jeg slet med halsbrann tidligere i dag, men takk til Sussa; det funka med melk! (ei stund i alle fall) Og jeg føler meg bare: URK!!! MEN så er jo det store spørsmålet.. NÅR skal jeg begynne å teste da? Orker ikke begynne for tidlig, for det er vel bare negativ som "vanlig".. Noen som vet? Juhuu jenta? O stoore orakel..
attpåklatt!! Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Tror eg hadde tatt en snart... he he. Er den negativ venter du en stund til eller tr kommer... Men hvis den skulle være positiv er det såååå mye lettere å takle at en ikke er i form.. Lykke til!!!!!!!
Mrs. icsi og småen Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2006 Takk! Får se om jeg er tøff nok til å teste i morgen. Er vel egentlig litt tidlig, siden jeg har CB digital. Vet ikke om jeg kanskje bør vente noen dager, for hvis den er negativ er det jo ikke "endelig" om du forstår, da er jeg like langt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå