Gå til innhold

Man er visst dårlig mor hvis man...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...ikke fortsatt bysser ungen i søvn når h*n begynner på videregående.

...tar et glass vin når ungen sover hos besteforeldrene.

...lar ungen sove hos besteforeldrene i det hele tatt.

...tar seg en tur på kino før ungen runder året - h*n kan jo bli traumatisert av å være borte fra mor i tre timer!

...ikke ammer til ungen er stor nok til å tygge biff.

...ikke dropper alt som heter sosial kontakt det neste tiåret og er sammen med poden hver time av hver dag.

Satt på spissen, men føler nesten at det er sånn enkelte tenker.

Hilsen en som har vært på kino og sett Pirates of the Caribbean, som har tatt et glass vin med poden i seng i 2. etg og som gleeeeder seg til nattesøvn om to uker når bestemor og bestefar skal leke hotell for en natt ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så enig, så enig....hehe

Skrevet

Hahaha;) Jeg er en dårlig mor jeg. Barna mine er jo bare 5 år og 5 mnd og jeg har vært på:

Kino

Butikken

Konsert

FEST 2 GANGER (hjelpes)

Sovet hos mine foreldre en gang uten barna,uff bare pappa hjemme!!

Og hold dere fast.....de sov over hos mormor og morfar begge to da minsten var 2 mnd!!!!!!

Jeg har tilogmed kost meg et glass rødvin et par ganger i sommer....lillegull sov,men storegull så det!!!

FYAMEI for ei mor jeg er!!!!!!!!

Skrevet

Å herregud, gi meg adressen din, så jeg får kontaktet barnevernet snarest, orker ikke å være stilltiende vitne til den slags barnehandling. Du er vel av typen som har spist sjokolade mens du ammer også, du da.

Skrevet

Vi er flinke til å gi hverandre dårlig samvittighet her inne. Hvis vi bare kunne innse at vi ikke er perfekte og aldri vil bli det!!!!!!! Vi gjør så godt vi kan ikke sant?? Det går an å nyte livet med en liten baby også :) Så lenge det ikke går utover gullet. Viktig innlegg.

Skrevet

hehehehe, nå fikk jeg en god latter, TAkk....:-)

Skrevet

Hihi, alltid like artig når en finner sånne innlegg :) sitter inne her å leser innlegg etter innlegg, og tar stadig meg selv i å få dårlig samvittighet for å ha kommet på noe jeg skulle ha gjort/ikke ha gjort når jeg leser om andre som evt kritiserer de som har gjort/ikke gjort noe (som oftes usaklige ting). Men så lander jeg og får føttene godt plantet på jorden igjen når jeg kommer over sånne innlegg. Da er det bare å puste ut og tenke at "ja, jeg gjør en god nok jobb!" :) ungen tar ikke skade av at vi lever livene våre, og koser oss med det vi har.

Skrevet

Det er godt det er flere enn meg som er dårlig mor. Jeg bør vel ikke nevne at et av de første ordene gutten min sa var ØL.....

Skrevet

:o) Bra skrevet.

Má nevne at min stórste (18 mnd.) sier nam nam nár han ser et vinglass eller en ólboks..... DET har han laert av bestefar....

Skrevet

*ler meg skakk* Tipper bestefaren fryder seg over det he he.

Skrevet

Forferdelige mammaer - hva tenker de med!

Det finnes jo til og med de mest barmhjertighetsløse mammer som lar poden se TV i 10minutter, og enda verre, lar poden sitte i bilstolen i en hel time uten å ta pause!!!! Og tenk på de stakkars små bebisene som får grøt før de er 6mnd. De kommer til å slite med fedme og hjerteproblemer resten av livet!!!!

Nei, trøste og bære!!!

Skrevet

haha.. må le åt den biff-kommentaren:-))

takk for et godt smil og en god latter!

Skrevet

HAHAHA...så bra skrevet:)

Skrevet

Kanskje det var en idé. Jeg hadde et lite prosjekt på gang med nummer en, prøvde å få til at det første ordet hun lærte var "omsorgssvikt". Men nå er hun over tre, og selv om hun er god til å prate for alderen har hun ikke dette ordet helt inne ennå. Øl er kanskje litt enklere for tilsvarende prosjekt med nummer 2. :-)

Skrevet

Syns ikke den var bra i det hele tatt jeg. Typisk mødre som sitter der med den dårlige samvittigheten sin, og blir lettet når de ser andre sliter med det samme.

Ikke plag oss andre med deres slepphendthet og slappe holdninger.

Skrevet

HERLIG!!! Nå kan vi begynne å krangle litt her inne også!!!!! Jeg har ikke det minste dårlig samvittighet for å ta meg et glass vin eller noe av det andre som er skrevet. Men kanskje jeg er en dårlig mor?. Får satse på at barna mine er "løvetannbarn" da klarer de seg bra uansett.

Skrevet

Er det du som har dårlig samvittighet kanskje?

He he

Skrevet

Jeg har begynt å jobbe igjen, en dag i uka. Stakkar lille babyen min må være hjemme alene med pappaen sin.

Skam på meg!! :)

Skrevet

Da er nok jeg desverre en mye dårligere mor enn deg..

Men men.. Det er vel ingen andre enn meg som må leve med det.. hehe :-)

Her har vi

* Hatt barnevakt for å gå på kino

* Hatt skikkelig kjærestekveld med overnatting borte

* Sluttet med puppen (ikke frivillig, men alikevell)

* Vært sosial hver eneste dag nesten siden snuppa ble født

* Drukket ett glass eller to vin nede mens snuppa sover oppe

Nei.. uff a meg..

Hvordan skal det gå med så dårlige mødre som oss da tro..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...