Ådæven Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 UNGEN HAR HELT GUL MØKK, LUKTER RART Å ER VELDIG BLAUT! HAR VÆRT SÅNN NOEN DAGÆR, ER DET NOEN SOM VEIT Å DETTA KAN VÆRE??
Lindis :-) Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Har h*n begynt med noe nytt i matveien..? Kanksje noe tarmene reagerer på..??
Expat Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 Naa husker jeg ikke akkurat hvor gammelt barnet er og om det bare faar morsmelk eller noe annet? Er det slim ogsaa? (For da kommer det sikkert en tann?)
Ådæven Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 2. oktober 2006 DET ENASTE ER SÅNN MAISVELLING FRA HIPP, MEN HO HAR FÅTT GRØT I FLERE MÅNÆR SÅ DET ER VEL LITT RART VISST DET ER DEN ELLER?
@nemone Skrevet 2. oktober 2006 #5 Skrevet 2. oktober 2006 Hei, det hadde snuppa mi også fredag og lørdag, jeg antok at det var diare, hun putter jo alt mulig i munnen om dagen så det er vel ikke så rart at det blir reaksjon. Det gikk over av seg selv for vår del, men jeg hadde akkurat prøvd en ny grøt, kan kanskje være den også - jeg skal prøve igjen om et par dager og se om det samme skjer. Hun virket overhodet ikke plaget av at magen virket å være i ulage, men hadde flere bæsjebleier enn vanlig i døgnet (vanlig med 1 - nå var det 3) Jenta mi er 6 mndr.
Ådæven Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 2. oktober 2006 HO ER 7 MÅNÆR OM ET PAR DAGÆR NÅ, KANSJE LITT SÅNN SLIME GREIER I AU JA. VIRKÆR IKKE SOM HO HAR VONDT I MAGAN,MEN BLIR SÅR A ALL BLEIESIFTINGA
*Aina30 Skrevet 2. oktober 2006 #7 Skrevet 2. oktober 2006 Kjenner ei som ga gutten sin grøt fra hipp, han fikk skikkelig magasjau av det.Kanskje det er hipp grøten som gjør det???
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #8 Skrevet 2. oktober 2006 Gutten min blir super dårlig i magen av Hipp sin grøt. Men det er risgrøt vel og merke. Og det lukter helt forferdelig.
Ådæven Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 2. oktober 2006 JEG FØLÆR DEN KONSISTENSEN PÅ DEM GRØTANE ER RAR,SAMME MED VELLINGA A MAIS. MEN UNGEN LIKÆR DEM DA,MEN IKKE NO ÅLREIT HVIS DET ER DEM SOM GJØR MØKKA SÅNN
Expat Skrevet 2. oktober 2006 #10 Skrevet 2. oktober 2006 Siden hun blir saar av bleiene kommer det nok en tann... Slever hun ogsaa? Titt nede i munnen, er det litt roedt der?
Ådæven Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #11 Skrevet 2. oktober 2006 HO HAR GURGLA I FLERE MÅNÆR DA,UTEN AT DET HAR KOMMET TANN, SYNS HO ER LITT RØD DER JA,MEN IKKE HOVEN
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #12 Skrevet 2. oktober 2006 Er det noe galt med deg, du virker så snål? Det rare nicket, og det du skriver er alltid så merkelig.
Ådæven Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #13 Skrevet 2. oktober 2006 HOLD RÆPEKJEFTEN DIN IGJEN,GÅ PÅ KRANGLESIA MED MØKKA DI
Northernlights Skrevet 2. oktober 2006 #14 Skrevet 2. oktober 2006 ANONYM: KAN HENDE HUN TRENGER STOR SKRIFT FOR Å SE. NOEN SER DÅRLIG, ELLER BARE LIKER Å SKRIVE SÅNN. JEG HAR EI EMAILVENNINNE SOM BARE SKRIVER STORBOKSTAVER, PÅ GRUNN AV DÅRLIG SYN. (arrester meg om jeg tar feil ;o)
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 2. oktober 2006 #16 Skrevet 2. oktober 2006 Tror nok det er feil på tastaturet hennes, så ho får ikke skrive med små bokstaver bare... =0) Ikke verre enn det!
Northernlights Skrevet 2. oktober 2006 #17 Skrevet 2. oktober 2006 Ok =) Da trenger ingen spekulere lengre,da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå