Coma Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Mener jeg har hørt noe om at Ovitrelle kan ha innvirkning på graviditetstester,slik at du får falsk positivt svar.Noen som vet hvor lenge den sitter i kroppen? Har IKM torsdag,og jeg satte sprøyten onsdag for 2 uker siden. Vil dette påvirke testeresultatet mon tro?(jeg har ikke vært gjennom IVF,bare Ovitrelle + Crinone) Etter 2 års prøving har jeg sååå lyst til å se et blått kryss! Vil ha bebis i magen:)
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Mener å ha lest at EL-sprøyta påvirker en gravid-test fram til 10 dager etter at EL-sprøyta er tatt. Er du redd for falsk pos. test bør du vente med testen til IKM, da er du på den sikre siden:-) Lykke til!
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 Ovitrelle kan gi falskt positivt svar inntil 10 dager etter at man har satt sprøyten. Det beste er om du fikk tatt en HCG hos legen din på dag 14. Ellers er Clear Blue den beste testen, de andre testene er så usikre, det er min erfaring.
Coma Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 2. oktober 2006 Tusen takk for svar! Har 2 cb tester liggende på lur til torsdagen:) Får jo litt ekstra forhåpninger når dette er første gang på 2 år jeg ikke spotter før mens......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå