Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg er bare så lei meg på vegne av min lille. Hun er nå 10 uker og har gulpet mye i fra dag en. Synes det plager henne mer og mer. Hun legger på seg så verken leger eller hs bryr seg om det. Det er sikkert bare dumt av meg å bli lei meg på grunn av dette, det er jo mange som har værre plager. Huff dette ble et hjertesukk.. Er det andre som har erfaring? Når ble det bedre for deres barn?
Mamman til Linéa/VildeHelena! Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 Her og er det utrolig masse gulp, men det er bare slik det er. Blir mest lei av all klessvasken jeg får jeg. Skikkelig kjedelig. Men det blir bedre med tiden. Vi får være frustrerte sammen )
Kvakki Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 Ja det er vel bare slik det er...Gleder meg til det er over. et sabla gris og styr:-) Godt å ha noen å være frustrert sammen med!¨ Takk:-)
tulle15mai:) Skrevet 2. oktober 2006 #5 Skrevet 2. oktober 2006 redninga finnes Kjøp NESTRAGEL på apoteket... det er genialt! jeg har skrevet om det før her inne, ikke mange dagene siden.. bla litt bakover og finn oversikten : GENIALT MIDDEL MOT GULPING. der har jeg skrevet om hvordan jeg blander og div.. var 30 innlegg der sist jeg kikka... mange med gode erfaringer med dette! pulver man blander i melka! lykke til!! hilsen fornøyd og glad mamma og liten jente:)
petiteM's Skrevet 2. oktober 2006 #6 Skrevet 2. oktober 2006 Vesla er 5mnd og gulper fortsatt masse. Mye vask av klær for både store og små, men det ser ikke ut som hun har noe vondt av gulpingen, så vi må nok leve med det en stund til:-( Fødselsvekta var 3180g, og nå er hun snart 7500g - er den på barselgruppa som har lagt på seg mest:-) Smiler og ler mens hun gulper, så ingen krisetiltak her i huset!
**mamma'n til 1, 2 og 3 Skrevet 2. oktober 2006 #7 Skrevet 2. oktober 2006 Ikke for å skremme deg, men her gulpet han til han var ca 8 mnd.... Ikke kjekt nei. Og iallefall ikke om du gir tran-stygge flekker:/ Lykke til. Det gir seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå