Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Han skriker så mye for tiden. Kjempe sinna. Prøver alt mulig med han men ingenting er bra nok. Legger jeg meg ned ved siden av han så driver han bare og slår og sparker. Prøver å få han til å sove og han blir helt turbo. Prøver å vugge han litt i amene mine og han blir sinna. Løfter jeg han opp og bærer han skriker han alt han kan inn i øret mitt samtidig som han tar tak i håret mitt/ører/kinn (alt han kan få tak i) og drar til så hardt han kan. Ikke er han sulten, han har tørr bleie, ikke tørst, virker ikke som han har vondt i magen, ikke alltid han er trøtt heller. Han er heldigvis lett å legge for natta men han har begynt å våkne mange ganger om natta og holder show i 1-2 timer. Må si at dette er virkelig en tålmodighetstest, merker at hele kroppen min knyter seg sammen. Skrikene hans går gjennom marg og bein. Han har også begynt sånn i vogna. Sinnaskrik helt til vi kommer hjem. Noen som vet hva det kan være ? Han er 5 mnd.
m-mamma Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Har ikke råd, men er i nesten samme situasjon. Lillegutt våkner mye oftere på natta og shower som bare det. Er helt utslitt. Han får flere måltider fast føde per dag, så han bør ikke være så skrekkelig sulten heller. Våken 1-2 timer han også. Er 5,5 mnd. Har nettopp fått en tann, kan jo være sånt noe. Uansett - jeg blir sprø. Håper noen har noen råd til oss. Gutten din kan jo få tenner da.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 Min jente har hatt sånne perioder, er 7 mnd nå. Det har vært grusomt slitsomt hver gang..... Mdn det har gått over, aner ikke hva det har vært. Ikke fått tenner heller, men det kan ha med utviklingen å gjøre, føler hun vil mye mer å så henger jeg ikke alltid med å hun blir sint
anakin Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 Det kan ha å gjøre med at mørketida er i anmarsj Mange barn reagerer slik da, mister døgnrytmen o.l Prøv med dette: - når de hviler midt på dagen, sørg for å ha det mørkt i rommet. - ikke la de sove mer enn tilsammen 4-5 timer totalt på dagtid, lite søvn mellom de siste måltidene før det er natta
Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #5 Skrevet 3. oktober 2006 Ja, tenkte faktisk på det tidlig i dag morges. Han våknet i natt kl. 24 og holdt det gående til 04 (sovnet litt i mellomtiden), sov igjen til 05.15 og holdt det gående til 06. La han i senga hos meg med lys på og da roet han seg, skrudde jeg av lyset igjen så var han i gang igjen. Så det er jo tydelig at han ikke er så glad når det blir alt for mørkt. Han er jo født på våren og da var det lyst lenge og ble tidlig lyst. Nå blir det mørkt tidlig og er mørkt lenger. Han sover aldri mer enn maks 2 timer (1 gang om dagen), de andre lurene varer som regel i 30-45 min. Sover alle lurene sine i senga si og det er mørkt inne på rommet hans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå