Gå til innhold

Hei hei, vi er nye her vi :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg fikk hilse på! Har etter mye om og men konkludert med at BIM er historie (har vært mamma i 13 dager, taterata!!!) Etter å ha smugkikket litt her på DIB skjønner jeg jo at det er ganske ålreit her også;)

 

Tenkte å henge litt her jeg og veslefrøkna mi, for det er helt sikkert masse jeg kommer til å lure på etter hvert. Er man førstegangs så…. Håper vi får det like hyggelig her inne som det jeg hadde på bim i svangerskapet.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer med jenta:) Og velkommen inn!!

Skrevet

Halooooo !!! Klemmer til deg og vesla fra meg og vesla ;) Du vet jo hvem vi er hihi !

Skrevet

velkommen skal du og vesla være. gratulere med dattera!!

Skrevet

Gratulere med lita pie, og velkommen hit:)

Håper du vil trives

Skrevet

Velkommen hit, og gratulerer med veslejenta :o)

Skrevet

Gratulerer så mye med prinsessen...håper du trives like godt her inne da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...