Murmeline Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Tenkte jeg fikk hilse på! Har etter mye om og men konkludert med at BIM er historie (har vært mamma i 13 dager, taterata!!!) Etter å ha smugkikket litt her på DIB skjønner jeg jo at det er ganske ålreit her også Tenkte å henge litt her jeg og veslefrøkna mi, for det er helt sikkert masse jeg kommer til å lure på etter hvert. Er man førstegangs så…. Håper vi får det like hyggelig her inne som det jeg hadde på bim i svangerskapet.
Vestlandske meierier A/S Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 gratulerer med jenta:) Og velkommen inn!!
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 Gratulerer så mye med jenta di og velkommen hit : )
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 Halooooo !!! Klemmer til deg og vesla fra meg og vesla Du vet jo hvem vi er hihi !
cambaby*20.juli-06* Skrevet 2. oktober 2006 #5 Skrevet 2. oktober 2006 velkommen skal du og vesla være. gratulere med dattera!!
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #6 Skrevet 2. oktober 2006 Gratulere med lita pie, og velkommen hit:) Håper du vil trives
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 2. oktober 2006 #7 Skrevet 2. oktober 2006 Velkommen hit, og gratulerer med veslejenta )
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #9 Skrevet 2. oktober 2006 Gratulerer så mye med prinsessen...håper du trives like godt her inne da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå