Jerry 82 Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Kjøpte med såpe som er spesielt beregnet til ull og lammeskinn, men lurer på hvordan en kan vaske det? tåler det skåneprogrammet i vaskemaskinen? eller ihvertfall å sentrifugeres hvis en vasker det for hånd? Ser for meg at det tar evigheter å få skylt ut all såpa, og få tørket det.. hvor ofte bør en vaske lammeskinn som blir brukt hver natt og av og til i vogn?
*guttemamma* Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg har en helt ny vaksemaskin med ullprogram. De fleste maskiner har vel det nå, det skal gå fint med skåneprogrammet og.. (30grader) Jeg hiver da inn skinnet og fyller på litt såpe som er beregnet på ull. Har også bra sentifugering på. Lammeskinnet er like fint og rent.. strekker veldig på det etterhvert som det tørker for det krøller seg litt.. Lykke til.
GutteBabyiMagenSin<3 6/12-09 Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 jeg vasket mitt lammeskinn på ullvask i maskin med et vaskemiddel beregnet for lammeskinn. og det ble faktisk finere etter jeg vasketdet :)Jeg har det bare i vogna, og vasket det nå for første gang da hun var 5 mnd. har ikke brukt det hele sommeren da. Vet ikke hvor ofte du burde vaske det når du bruker det hver natt i senga da, men hvertfall oftere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå