martemaren Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 eg har kjøpt nestragel,og har blanda i flaksene og sann men de vart så klompete.. rørte ut me stavmikser,og da blei de bra.. etterpå fann eg ut at kansje skulle lest bruksanvisnina som følte me.. der sto de at eg skulle koke de opp og sann. lure derfor på om de e vikti,eller om de e berre fordi de ikkje skal klompe seg... ?? tørr ikkje å gi han melka uten å få svar:) svar fort.
Jerry 82 Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Kok opp vannet, og avkjøl til ca 40 grader før en blander i melkepulver
martemaren Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2006 så de vil sei at de e skummelt å gi han den blandinga eg har laga te som ikkje e kokt?
Jerry 82 Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 hvor gammel er babyen din? det anbefales å koke alt vann som blir gitt til babyer under 6 mnd, noen velger også å koke vannet etter den tid. Hadde nok villa laget til ny blanding hvis babyen er under 6 mnd ihvertfall, så unngår du mageknip å det som verre er.
martemaren Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 2. oktober 2006 han e 8 mnd,vi har ikkje kokt vatne på lenge så de trur eg skal gå fint..
Jerry 82 Skrevet 2. oktober 2006 #6 Skrevet 2. oktober 2006 Da går det sikkert helt fint å bruke blandingen Men husk å bruke varmt vann neste gang da, å da er det lurt å ta kaldt friskt vann fra springen og varme de i tekoker e.l, å ikkje varmt vann fra kranen.
martemaren Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 2. oktober 2006 de gjere eg.. varma de opp i mocroen til ca 40 grade,så de går nok fint.. tusen takk for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå