Gå til innhold

forstoppelse hos 2 mrd. gammel baby. kan noen hjelpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

han sliter voldsom med at bæsje. Har ellers ikke været et problem før. Når det endelig kommer er det alm. tyndt bæsj der kommer.

Har prøvet og hjelpe ham med et termometer et par ganger, og det hjelper, men jeg kan da vel ikke bruke det så ofte???

Hjelp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det hjelper å dytte bena hans opp mot magen også, det hjelper her, du kan også prøve å masere litt på magen. får han mm?

Skrevet

Ammer du? Jeg har en tre mnd gammel jente som lever på nan, hun sliter ofte med hard mage og da får hun malt ekstrakt i melken, veldig effektivt! kan gis med sje også men det er veldig seigt og det blir ofte masse klin! Håper det blir bra da:)

Skrevet

Hei.

Gutten vår har også litt problemer på dette området av og til. Jeg gir han maltextrakt i melka og masserer magen hans, da pleier det å komme ut litt, men det er ganske hardt av og til og han skriker ofte da. Har egentlig ikke noen fler råd enn å massere magen med litt olje etter bad. Gjør altså det hver kveld...

Skrevet

jeg ammer ham.

Har prøvet både med massage og bøje benene, men det hjelper ikke

Skrevet

De går an å ha litt mild såpe på enden av febermåleren, det setter ofte litt fart på sakene. Du kan bruke febermåleren ofte, tenk på når barna er syk, da er vi jo stadig oppi å måler temperaturen :) skader ikke det, men villa nok vært litt forsiktig med såpa da.

Skrevet

heisann:)

hvor ofte har han avføring da? du ammet og da er det normalt med alt fra en gang i uken til 6-8 ganger om dagen. Min gutt som nå er 4 mnd bæsjer fremdeles ca 4 ganger om dagen men du ser på hele han at han trykker for å få det ut..gjor ikke det i starten- da kom det også under søvn. Har veninner hvor barna deres bæsjer sjeldnere enn min gutt og da kommer det mye bæsj sier de. Men er han urolig? viss han ikke er urolig så trenger du kanskje ikke gjøre noe??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...