Gå til innhold

Hvor mange spiser skive

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere på og hvor gamle er de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Guro er snart 9 mnd, og spiser skive til formiddagsmat og til frokost om hun ikke vil ha grøt. Har på leverpostei, smøreoster, bare smør, makrell i tomat...skinke.

Skrevet

Tuppa her er 10 mnd og spiser brødskive til frokost og lunsj(bytter på grøt og skive til frokost) har da på leverpostei/kaviar/prim/smøreoster/makrell i tomat/frutti/ost

Skrevet

Jeg spiser sikve og jeg er 27 år, makrell er favoritten her!

(kunne ikke dy meg)

Skrevet

HAHAHAHA:)¨

Takker for svar. Har ei på 9mnd som ikke klarer å svelge skive... Brekker seg. Så lurer veldig på hva andre gjør. Føler hun er den eneste som ikke spiser skive...

Skrevet

Vesla spiser skive flere ganger for dagen. Har spist brød siden hun var 6 måneder gammel, og hun spiser det meste av pålegg :o) Hun er snart ett år da.

Skrevet

Så flink!

HUff blir helt fortvilet jeg.....

Skrevet

Min datter er 7 1/2 mnd, HATER brød!

Det har hun gjort fra første gang hun fikk for over 1 mnd siden, jeg ventet 2 uker igjen, men hun var like fortvilet over brødet!!!!!

Blir litt mat for hun begynner å bli lei grøt.....

Hun gråter når hun ser meg spise skive tom.....

Skrevet

Anonym; akkurat sånn har vi det også. Hun har så lyst på, men klarer ikke spise det...

Skrevet

Jeg har bare forsøkt med leverpostei, går det ann med smør?

eller skal ikke så små ha smør?

Leverpostei ble ikke godt tatt imot...lagde skikkelig æsj grimase

Skrevet

Jeg spiser skive, har ofte salami. Jeg er 30. (beklager , men jeg måtte :-))

Skrevet

å så morsom du også var da, skjønner ikke helt humoren jeg da.

Gått litt for lenge hjemme nå eller???;)

Skrevet

Er nok ikke den eneste nei :-) Gutten vår nærmer seg ni måneder nå, og kaster opp dersom jeg forsøker å gi ham mat med klumper i...

Har gitt ham litt brød, og han liker å gnage på det (klør i tennene), men det meste kommer ut igjen. Han er glad i frukt, og spiser grøt (men er aldri i nærheten av de porsjonene som står på pakka), og har aldri klart å spise i nærheten av et halvt 6-månedersglass med middag. Så her er puppen fortsatt den viktigste maten. Tilbyr fast føde fire ganger om dagen vanligvis, og regner med at det løsner etterhvert :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...