Crazywoman Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #2 Skrevet 2. oktober 2006 DYTTE..........................
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 Kommer helt an på hva vi har til middag. Stort sett får hun middag fra glass en times tid før vi spiser. Til "vår" middag får hun en skål med poteter og gulrøtter, og gjerne litt av det andre også hvis det ikke er for salt / krydret mat. Dette får hun prøve seg frem på selv, å spise alene.. Blir mer gris enn spis, derfor er det godt at hun allerede har middag i magen når hun begynner med det. Men lære må de jo ;o) Har vi mat som passer henne bedre på alle punkter, får hun det istedenfor glasset.
Northernlights Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 Ja. Han er 11 mnd. Selvsagt spiser han ikke sterkt krydret mat, men han elsker fks lasagne og spaghetti, samt poteter,gullerøtter og kjøttkake i brun saus. han er faktisk veldig glad i middagsmat =)
Crazywoman Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 2. oktober 2006 Moser dere det da? Gullet har må ha det nesten i grøt konsistens for å få det ned. Er spagettien og lasagnen saltet? Går det bra ved 11 mnd. Syns alle her inne er så "strenge"....Men noe må de vel ha??
Northernlights Skrevet 2. oktober 2006 #6 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg tilsetter ikke salt, men det er jo noe i sausen likevel. Jeg er ikke hysterisk når en gutt på 11 mnd spiser moset potet og gullerot i brun saus. Det er ikke fin moset, altså. =) Da er jeg mye "strengere" mht til en baby på 4 mnd som får middagsmat, samme hvor moset det er. Han ble fullammet til han var 7 mnd, men nå spiser han som bare det. Banan er favorittfrukta. Spaghettien lar jeg han leke litt med, mens jeg gir han opphakket spaghetti. Han liker å "leke" med den kokte spaghettien på fatet sitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå