Gå til innhold

Angående bevegelser nå på slutten.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 10 dager til termin. Syns det er roligere i magen. Hvis jeg dytter litt, får jeg respons tilbake storsett, men kjenner det ikke alltid, men ser magen beveger seg. Men er jo liv det også`? Ikke alltid det blir så mye fart med cola og saft heller. Vet det er liten plass, Så lenge vi kjenner hver dag, og ser bevegelser når vi dytter borti, er det ikke ok? Syns det ofte er vanskelig å telle spark. Noen andre som har lignende erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin samme dag som deg;-) Hurra bare 10 dager igjen!!

Har vært på kontroll i dag og nevnte akkurat det du lurer på. Jeg har det nemlig på samme måte som deg. De siste 2 ukene har det vært betraktelig roligere i forhold til en baby som har vært i 100.. Det er helt normalt mot slutten, fikk jeg til svar. Babyen er større i tillegg til at den bygger opp overskudd til fødselen. Men du SKAL kjenne liv hver dag og regelsen er 10 bevegelser i løpet av 2t. Men bevegelsene blir jo også litt annerledes i forhold til størrelsen på barnet. Men noe SKAL du kjenne;-) Lykke til. Hvor skal du føde? Jeg skal på riksen;-) Klem fra meg

Skrevet

Heisann...slenger meg på denne her jeg, har også 10 dager igjen!!:)

Er vant med at babyen min er TURBO, var det fra uke 17...men nå er det betraktelig rolig her inne...kjenner jo sånne glidebevegelser, men det er stort sett det!! men er aldri redd da, kjenner såpass at jeg ikke er itvil hun har det bra!!!

Men lurer på en ting? Hvilket kjønn venter dere, og har deres også alltid vært ganske aktiv? bare se om det har noe med termindato å gjøre ;)

Skrevet

Hei begge to!!

Jeg har også termin 12. oktober og skal på riksen! Kanskje vi sees..? Har dere noen tegn på at det skjer noe snart? Her er det ingen vonde kynnere eller slimpropp, så jeg begynner å bli utålmodig! Beveglsene har forandret seg de siste uken her også, men de er tydeligerer utenpå magen pga plassmangel.. ;) Hun sprenger huden sånn på magen min, så jeg kjenner ikke bevegelse uten å legge hånden på. Er helt uten følelse..

Skrevet

Det går litt opp og ned fra dag til dag, men babyen er fortsatt veldig aktiv. (Menstermin nå, ul-termin 7. oktober).

Jeg kjenner føttene stikke ut øverst på magen min, og så kjenner jeg hodet og armer som presser nedover - generelt press og bevegelser over det hele..

Lite sparking da, det er det jo ikke plass til lenger, men mye knuffing. Virker som om den er ivrig etter å komme ut, bare kroppen min som ikke skjønner det..

Skrevet

Her er det heller ingen spesielle tegn på fødsel!! =( har hatt murringer, men hvor ble de av??

Satser på at fødselen kommer plutselig!! eheh..

Hadde menstermin den 29 sept..Håper jeg da slepper å gå over den 12!!

Skrevet

Takk for svar! Jeg venter jente, og skal føde på kk i Bergen. Har ingen tegn på fødsel..Men er veldig kvalm da..Men er vel ikke noe symptom..Vil ikke gå over tiden..håper vi slipper det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...