Gå til innhold

Gravid med spiral OG kondom!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt max uflaks... Jeg bruker spiral og jeg hadde en one-night stand for en stund siden. I fare for kjønnssykdommer brukte vi kondom. Men kondomen sprakk og en stund etterpå viste det seg at jeg var gravid.

Hva er oddsen for det? Dobbel prevensjon og ett samleie!

Tror jeg skal begynne å spille lotto :)

 

Men men.. jeg prøver å gjøre det beste ut av det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da tror jeg det er større sjanse for å vinne i lotto ja. Er du 100 % sikker på at du er gravid da?

Skrevet

Ja ja - jeg er snart 5 måneder på vei :)

Skrevet

jeg ble gravid da jeg gikk på p-sprøyte... hehe... lille jenta er nå 10 uker gammel...

Skrevet

kjenner til det ja,ble grav med kondom og tok angrepille, kondom prakk og tok pilla dagen derpå,hjalp lite gitt.. nå er poden 7 månder!

Skrevet

Da hjelper det ikke stort å ta angrepille nei..

 

Regner med at du ikke angrer nå lenger, hehe :)

Skrevet

Det var sikkert en mening med det :) Jeg tror at det er en mening med det meste som skjer, og det kommer som regel noe godt av det meste..

Skrevet

Ups....jeg er gravid og mannen min er steril..... Han har kuttet strengene... Er det mulig at han kan være faren da? Jeg har selvfølgelig lagt rundt... Vært nesten med alle i byen, bak min manns rygg.

Skrevet

1 % sjanse for at det skal kunne være din mann.

Leste nettopp om det da min kjæreste er steril også.

 

Til HI.... oddsen for det der er svimlende liten. Umulig vil jeg vel si.

 

Skrevet

Ups ja... Det der kan bli vanskelig å forklare...

 

Men hvorfor er du fortsatt gift med mannen din hvis du har ligget med nesten alle i byen? Du kan få problemer med å finne ut hvem som er faren da... Nesten alle i byen må vel ta farskapstest... Det er vel konsekvensen av dine handlinger...

Skrevet

En venninne av meg ble gravid en gang og når hun fortalte typen sin at hun var gravid ble han fly forbanna fordi han var sterilisert men hadde ikke fortalt henne det. Men hun var helt sikker på at ingen andre kunne være faren, så han tok farskapstest og det viste seg at han var faren. Dessverre mistet hun barnet, men det var vel ikke meningen at det skulle skje så naturen handlet vel selv...

Skrevet

Det er litt ironisk egentlig. Noen sliter i årevis med å bli gravide, mens mange som ikke ønsker det blir gravide mot alle odds...

Skrevet

Hallo jenter:

 

One night stand

Spiral

Kondom

 

Hvor stor er sjansen for at en blir gravid? Syns det høres ut som ei som vil bli gravid og som "lyver" på seg noen forhåndsregler...

En har sjans i 3 sykluser på å bli gravid i løpet av ett år, bra det skulle klaffe sånn denne gang da, mot alle odds.

 

Var en tråd her for litt siden hvor ei var SÅÅ redd for å bli gravid.. Kanskje en cover-tråd for denne? "Men jeg var jo redd for å bli gravid, brukte alle prevansjonsmuligheter og jommen i meg ble jeg gravid! Jaja.. :-)"

 

Huff..

Skrevet

Det var jeg som startet innlegget og jeg lyver ikke. Jeg ville ikke bli gravid og hvis jeg ville det hadde vi vel ikke brukt kondom. Det var faktisk jeg som ville at vi skulle bruke det, for jeg er redd for å få kjønnssykdommer. Skulle jeg forutse at kondomen skulle sprekke da? Og hvorfor bruke spiral hvis jeg ville bli gravid?

 

Det hender faktisk at man havner i senga med noen - spesielt når man har litt alkohold innabords. Jeg er ikke redd for å innrømme at jeg ikke lever i sølibat selv om jeg er singel.

 

Grunnen til at jeg la inn innlegget mitt var at jeg lurte på om noen hadde opplevd noe lignende.. Man ser jo at noen får barn med "sterile" menn, noe det er 1% sjanse for. Så oddsen er ikke alltid med en..

 

Men som jeg sa - selv om jeg ikke ønsket å bli gravid så tar jeg det som det kommer og nå begynner jeg å glede meg.. :) Det var sikkert meningen at det skulle skje, og det blir sikkert en viljesterk unge, hehe.

Skrevet

Hehe... jeg er den anonyme over her..

Mente ikke å så tvil om dine intensjoner.. syns bare det hørtes så usannsynlig ut å klare bli gravid på den måten.

 

Godt du gleder deg, og lykke til!

Ja, den ungen blir sikkert viljesterk, så stålsett deg allerede :-)

 

Skrevet

Jeg vet det høres usannsynlig ut - derfor holdt jeg på å få sjokk selv... Men når kondomen sprekker så teller den jo ikke lenger som prevensjon, hehe. Og det er jo andre også som har blitt gravid med spiral. Så alt kan skje tydeligvis.

Skrevet

Jeg ble gravid på p-pille og kondom så jeg tror på deg jeg :) Kondomer kan sprekke og da er det ikke lenger noen beskyttelse...

Skrevet

Huff, blir litt skremt av dette jeg.

Jeg bruker spiral og vil IKKE bli gravid igjen med det første.. Hvor stor sjanse er det for at man kan bli gravid med spiral da?

Skrevet

Ohh du har hatt max (u)flaks. Og som en annen sier, stålsett deg den ungen er sta ;)

 

Har selv blitt gravid to ganger selv om jeg brukte prevensjon, og begge barne leker nå rundt meg.

 

Og med bakgrunn i det har jeg nå fikset så jeg aldri kan bli gravid igjen. Hadde ikke taklet å bli gravid nå som jeg er alene med de to små.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...