Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 har kvidd meg skikkelig til å ha sex etter fødselen..og typen har jo ikke maset mindre heller! så i går fant jeg ut at det var vel bare å hoppe i det,var jo ikke helt det store da siden det nappa litt i stinga...men det var jo godt og etter 4 uker uten! så hadde jeg jo hørt at for mannfolka sa var det som å stappe kuken i en 10 liters bøtte,men det var ikke SÅ gale,faktisk bedre en forventet sa typen!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg er mann, og det du har hørt om å stappe kuken i en 10 liters bøtte, stemmer ikke!! Jeg syns det var like godt som før fødselen!!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 det var jo kjekt å få svar fra et mannfolk da,godt å høre at alle ikke er like! skulle ønske noen sa dette til meg for lenge siden,så kunne jeg ha spart meg for å kvi meg sån...takk takk:)
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 Bedre enn forventet??? Jeg hadde halshugd min mann om han hadde prestert å si noe slik.. Først skal man gå igjennom en graviditet og fødsel, så får man ikke mer respekt enn det??? Lavmål!!!!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #5 Skrevet 2. oktober 2006 den 10 liters bøtta var vel litt overdrevet da.... :-) har aldri lagt merke til forskjeller jeg iallefall:-)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #6 Skrevet 3. oktober 2006 skjønner meg ikke på mannfolk..kommer jeg heller aldrig til å gjøre! men det virker jo som om denne fitta for å si det rett ut,er veldig viktig...om hvordan den ser ut og er etter fødsel. det er hvertfall sån her,har du født er du ødlagt og synker i verdi!! SJUKT*
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #7 Skrevet 3. oktober 2006 Hallo!! Det der stemmer slettes ikke! Damer som har fått barn synker ikke i mine øyne, de får nok heller en pluss i boka!!!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #8 Skrevet 3. oktober 2006 Herlighet, han mente nok helt sikkert ikke slik som dere tolker det. Han forventet vel at hun var ganske utvidet så tidlig etter fødselen, det går seg jo som regel til. Han synes sikkert ikke mindre om den selv om hun har født. Folk overdriver så sykt på disse sidene, og skal alltid lage et stort nummer av en bagatell. Jaja.. Bra det var godt da, og at det ikke var noe å kvi seg til. Kos deg videre med mannen din du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå