theodormamma Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 noen som har kjøpt den nye smukken som er lansert.... såg den på god morgen norge for noen uker siden.... var på apoteket i dag... MEN de hadde ikke hørt om den!!!! noen som vet hvor jeg kan kjøpe den???
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 hi,hi,sikkert fordi det heter smokk-ikke smukk.de trodde sikkert du ville ha en smukk en!!(en pen en)
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 ahh.... prøver smokk neste gang.....!!!! takk for god hjelp!!!!
gullets mamma Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 det er apoteket som skal ha den.rart de ikke visste noe.
Gjest_1001 Skrevet 2. oktober 2006 #5 Skrevet 2. oktober 2006 ortodent heter den søk litt på nettet så finner du den.
skimre Skrevet 2. oktober 2006 #7 Skrevet 2. oktober 2006 *hehe* fikk en prove smokk i paasten... skal si den forsvant fort ut av munnen igjen ja:)
Larena Skrevet 2. oktober 2006 #8 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg har forsøkt den på jenta vår som er 8 mnd. Tror vi har forsøkt 10 forskjellige slag uten hell, men denne satt som støpt :-) Har fått den i prøve tidligere, og fant den på apoteket først i dag. De skal få den inn på alle apotek etterhvert, etter hva jeg har skjønt.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #9 Skrevet 2. oktober 2006 så kjekt å få så mange svar.... litt ny på dette med forum..... tusen takk for at dere gidder å svare... jeg må nok stramme opp de apotek ansatte.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå