Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ut som om hun prøver, men får det ikke til....21/2 mnd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer når du minst aner det..

Sånn rundt 3 mnd alder tenker jeg :-)

Er så morro første gangen du hører det.. GLED DEG :-)

Skrevet

Tror det varierer veldig. Min smilte ikke før han var nesten 2 mnd, men så er han født 4 uker for tidlig da... Og latteren kom ikke før han var over 4 mnd, og det sitter langt inne fortsatt (han er 6,5 mnd nå) men han smiler og prater veldig mye!!

Skrevet

Min datter lo for første gang for en uke siden, hun blir 3 mnd på onsdag. En herlig lyd, men hun har ikke ledd så mye siden da...kun et par ganger.

Skrevet

Jenta mi lo vel første gang for et par uker siden, da var hun 8 uker. Nå skrattler hun(10 uker) - det er så morsomt! :-)

Skrevet

Første gang jenta mi lo ordentlig var hun 3 mnd og 2 uker. Det var så søtt at jeg begynte å gråte :) Ble skikkelig rørt. Du burde glede deg :)

Skrevet

Hihi, lillegutten vår lo skikkelig når han var ca 3 mnd, både jeg og pappaen lo sammen med han så tårene trillet ;)

Skrevet

Jeg venter ennå jeg - og lillegutt er litt over 4 mnd. Men også han er født 4 uker for tidlig og smilte heller ikke før han var 2 mnd. Men smiler og er en glad gutt :D håper det kommer snart...

Skrevet

tassen min smilte da han var 2-3uker og begynte å le da han var 1mnd.

Skrevet

Tulla her i huset var ca halvannen måned gammel når hun begynte å le :o) Det er deilig å høre barnelatter!! :o) Det kommer når du minst venter det, er nok ikke lenge igjen ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...