Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Ser der er en mor her som ikke ønsker å vaksinere barnet sitt.. Syns nesten det er på randen til misshandling. Vi ønsker vel det beste for barna våre? At de skal holde seg friske og raske? Lurer på hva slags mennesker som ønsker barna sine syke, og at de skal ha det vondt..?!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Dette kan du bare ikke skrive. Har du lest for og ulemper ved vaksinering? jeg har begynt vaksineprogrammet med min sønn, men under sterk tvil. Jeg har lest masse om vaksinering og det finnes utrolig mange ulemper. Syns at det er veldig drøyt å legge inn ett innlegg om at det er mishandling å ikke vaksinere barnet sitt. Min eneste grunn til å vaksinere er for at mange av sykdommene er utryddet og risikerer å komme tilbake om alle skulle slutte med det, og fordi jeg ikke vil at mitt barn skal smitte andre. Det er valgfrihet i dette landet. Takk og pris. Skjerp deg!
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 Dette er noe av det drygeste jeg har sett blitt skrevet her inne.......
MintCondition Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 Herregud, les hele innlegget først da HI. Hun har grunner for at hun vil utsette vaksinering, og forøvrig er vaksinering frivillig. Det fins for- og ulemper med vaksiner også.
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #5 Skrevet 2. oktober 2006 var muligens litt drøyt skrevet, ja. MEN, det er en grunn til at vi har vaksineprogram!!!! ellers hadde alle de sykdommene vi vaksineres mot kommet tilbake, og det hadde blitt epidemier. hvorfor vaksinerer vi mot hjernehinnebetennelse? jo fordi vi vil gjøre alt for at barnet vårt ikke skal få det!!
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #6 Skrevet 2. oktober 2006 Men det er vell for f#@% ikke barnemishandling..... Hvis du mener det bør du vell stikk nesen litt lenger ut i verden og se hva som skjer...
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #7 Skrevet 2. oktober 2006 nei, som jeg sa. DRØYT skrevet. men jeg mener likevel at vaksinering er et gode, og hvis alle tenkte slik som denne damen det visstnok er snakk om ville både polio og andr farlige sykdommer komme igjen. hi mener vel at potensielle dødelige utfall av en ikke vaksinering er barnemisshandel.
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #8 Skrevet 2. oktober 2006 Har selv vaksinert tuppa mi, er ikke det det er snakk om... Men det at man blir dømt med engang man ikke følger a4 livet som alle skal leve..
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #9 Skrevet 2. oktober 2006 dømmer ikke noen her jeg. og ikke har jeg lyst til å krangle heller. men jeg synes vaksinering burde være obligatorisk for alle, det er ikke bare en selv og sine det handler om.
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #10 Skrevet 2. oktober 2006 Alle må få velge selv hva slags gift en skal putte inn i en kropp. Er enig med deg, men bivirkninger på vaksiner er det lite prata om(rent bortsett fra de man får dagene etter)
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #11 Skrevet 2. oktober 2006 ja, du har helt rett i det.. her må man veie fordeler mot nakkdeler. og jeg mener bestemt at det er fler fordeler med å vaksinere enn ikke!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #12 Skrevet 2. oktober 2006 dersom man ikke vaskinerer barna sine,kan det bli nye epidemier.Syns ikke dette skal være et valg.Blirr irritert når jeg tenker på at ditt barn kan smitte mitt eller andres barn.De minste barna har dårlig imunforsvar og får ikke vaksiner i starten.Tenk om barnet ditt smitter noen.Fy skam!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå