Gå til innhold

vIL IKKE ha vann

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan venner man de med vann?

prøvd m t sje, bare sputter ut

kopp, sputter ut eller tømmer alt hvis hun får holdce selv, også prøvet flaska og tutAKOPP.

NOen råd? er noe gale med pC, derfor underli skrift

jailea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er babyen? Mange barn liker ike vann før de er rundt 8-9 mnd., det er helt normalt.

Skrevet

Det vil ikke min heller, så jeg lurer på det samme. Har såvidt begynt å gi en-to teskjeer med grøt daglig og jeg kan ikke gi ham så mye mer før han tar vann. Hvor gammel er din da? Min er 5 1/2 mnd.

Skrevet

Min vil heller ikke ha vann :)

Prøvde en del vann i sommer når det var så varmt, men hun bare spytter det ut..

Hun er snart 6 mnd..

Skrevet

Min tar vann med smak da, jeg kokte et eple i vann og helte vannet på en flaske DET likte han, men vanlig van nei fysj.... Kan man forresten gjøre det? Jeg mener bruke vannet man koker eple i? Eller har jeg gjordt noe helt forferdelig nå? Jeg tenkte det var bedre enn saft.

Skrevet

Da det var på det varmeste i sommer og da han hadde høy feber måtte jeg få i han væske, men vann ville han ikke ha. Nå er han 4 1/2 mnd.

Jeg blandet litt eplejuice fra Nestlè (fra 4 mnd) ca 80 % vann og 20 % juice og det var nok til at han ville ha. Drakk som bare det.

Skrevet

Kan ikke helt skjønner hvorfor ikke? Vannet vil jo da være bakteriefritt og med litt god smak. Det må jo være mye bedre det? Mulig noe jeg ikke vet assa, men det høres jo lurt ut.

Skrevet

Bland nedi litt sukker, og trapp ned mengden gradvis. Ikke bra å få i seg for mye sukker, men det er kun ment i en overgangsfase, par dager eller noe. Det har virket her.

Skrevet

Jeg prøvde meg frem med vann til min datter da hun var rundt 2 mnd. Jeg kokte det, avkjølte det og ga det med t-skje. Hun var svært skeptisk i starten, helt til jeg kom på å gi henne lunket vann - da drakk hun! :)

Skrevet

Kan prøve å blande i ei teskje, eller to, med maltekstrakt, og så trappe ned etterhvert. Smaker søtt og godt det=0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...