Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Har ikke amma siden lørdag,og nå begynner jeg å bli rimelig sprengt. Bør jeg da pumpe meg,eller går det over etter hvert?Tenkte at hvis jeg driver å pumpe meg,så forsvinner vel ikke melka? Takknemlig for svar....
Expat Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Sprengen er grei å få ut da, ta deg en lang varm dusj og pump ut der. Bruk gjerne en litt stram sprotsbh, "lekespreng", det hjelper, etterpå.
annie-77 Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 Ja, det bør du! Men bare pump til verste sprengen er over, det tar litt tid før melkeproduksjonen opphører, først reduseres den gradvis før den etterhvert stopper helt opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå