Gå til innhold

Må jeg pumpe meg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Har ikke amma siden lørdag,og nå begynner jeg å bli rimelig sprengt. Bør jeg da pumpe meg,eller går det over etter hvert?Tenkte at hvis jeg driver å pumpe meg,så forsvinner vel ikke melka? Takknemlig for svar....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sprengen er grei å få ut da, ta deg en lang varm dusj og pump ut der. Bruk gjerne en litt stram sprotsbh, "lekespreng", det hjelper, etterpå.

Skrevet

Ja, det bør du! Men bare pump til verste sprengen er over, det tar litt tid før melkeproduksjonen opphører, først reduseres den gradvis før den etterhvert stopper helt opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...