Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva finner dere på bortsett fra tur, shopping, kafe og ting som koster penger? Mye tid går jo til den lille knoppen, men... Han sover jo mye og jeg kjeder meg... Husarbeid tar aldri slutt, men det er også ganske hjernedødt og kjedelig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg leser litt, strikker (når jeg gidder), lager album av alle bildene våre, bytter ut foto-bilder vi har på veggen, hører på musikk, ommøblerer litt....sånne småprosjekter som ejg veksler litt mellom så jeg ikke kjeder meg! Kan fort bli mye kafebesøk og shopping, ja......

Skrevet

Jeg prøver å trene mye. En gang per dag er målet. Er mye inne her også. Merker at jeg blir engasjert i de små ting. Brukt mye tid på pynting til dåpen nå. Har adre prosjekter som å sy gardiner og babyteppe. Er også "konsulent" ved oppussing av kjøkkenet til mine foreldre. Har funnet to nye gjenger (en på nettet og barselgruppa) som jeg treffer hver uke litt "fast". Storkoser meg jeg.

Skrevet

"Kan fort bli mye kafebesøk og shopping, ja......" He, he, hjelpe meg - den som hadde hatt en baby som godtok å være med på sånt;-) Heldiggris!

Skrevet

Jeg syntes jeg bare bærer, synger, leker, mater og duller med babyen jeg! Nå har han endelig begynnt å sove en time på formiddagen, men ellers har jeg nesten ikke tid for meg selv gitt. Ikke mye tid til å kjede seg her i gården nei...:)

Skrevet

Jeg har ikke tid til å kjede meg!!

Husarbeid, klesvask, flaskevasking, matlaging, + den tiden man må bruke til småen.

Jeg synes faktisk det er ganske slitsomt med en baby i hus. Jeg har selvsagt verdens nydeligste baby som jeg ikke ville vært foruten, men jeg har ikke mye tid til meg selv.

Skrevet

Selv om pappaen virkelig tar sin del i huset har heller ikke jeg mye tid for meg selv gitt, og kjede seg, hva er det?... og når letter egentlig ammetåken? Gleder meg til å få litt tid til å grave meg lenger ned i bunken med bøker jeg hadde planer om å lese...

Skrevet

Jeg har begynt å jobbe etpar ettermiddager i uka, fra 16-19 for å få litt avveksling. Eller så har jeg søkt på en utdanning som er nettbasert - da får jeg noe å bruke dagene til. For dagene kan bli ulidelig laaaaaange i blant!

Leser masse, prøver å holde på med litt hobbyting i blant også.

Skrevet

jeg har heller ikke mye tid for meg selv..går en tur hver dag..får besøk av venninner med barn osv..annenhver uke går jeg til HS for å veie jenten min...syns det er kjekt

Skrevet

jeg er jo hjemme hele dagen, bortsett fra når jeg først kommer meg ut..men det er som oftest en tur hver dag til butikken med vesla..jeg får gått meg en tur om kvelden hver dag, uten vesla, da har faren henne..men ellers sitter jeg bare hjemme og har det kjipt...vesla her sover hele tiden...

*ensom* men lykkelig mor =)

Skrevet

NYT DET! Plutselig en dag er det ikke sånn lenger og da kan du angre på at du ikke nøt stillheten du hadde da babyen var liten og sov hele tiden. Hadde jeg hatt et sånt barn hadde jeg vært så lykkelig (ikke det at jeg ikke er lykkelig med min tulle for det er jeg, men jeg har aldri fått tid til å kjede meg, nei. Her er det sånn at den som er hjemme nesten aldri får tid til å dusje en gang før den som er på jobb eller studier komme rhjem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...