Karomamma Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Siden strikkballen skal ta med en pakke Rød Prince i brystlomma på dongerijakka, må det være noen der som kan røyke den opp også. Jeg er selvfølgelig med, men trenger noen medsammensvorne...
Urtete Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, da kunne vi smugrøkt sammen!!!!!!!!!!!!!!;o) MEN, det er langt fra Trøndelag til Oslo.........(((((((((((( Har mange ganger tenkt at jeg gjerne skulle bodd i hovedstaden nå, for dere har så mange treff som jeg gjeeeeerne skulle vært med på!! Blir nesten litt misunnelig når jeg leser om stadige dib-møter...;o) Jeg bodde i Oslo en periode for 15-16 år siden (guuuuuuud, er det SÅ lenge siden!), men da var jeg ung og barnløs...
Karomamma Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2006 Å så dumt!! Trodde du bodde her nede i sivilisasjonen, jeg Ja ja, jeg får gå løs på Princepakka med krum nakke... Kommer nok til å svime av, for det er sterkt med Rød Prince. Godt det er mange sykepleiere med på festen, hi hi...
Urtete Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 PØHHH, sivilisasjonen liksom! )) Ja, Rød Prince er nok i sterkeste laget. Holder meg til Marlboro Light, skal nok ut på verandaen i smug etter at ungene har sovna i kveld. Gleder meg allerede! (Små barn, små gleder..... Tjihiiii)
Karomamma Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 2. oktober 2006 Ha ha, light light light her også. Hold opp mens jeg var gravid, men etter ammeslutt var det kjapt på'n igjen. Begynte med Marlboro Light for å redusere røykingen. Vil ikke uttale meg om hvor vellykket det var...
Urtete Skrevet 2. oktober 2006 #6 Skrevet 2. oktober 2006 Samme her, men det snakker vi ikke om!) Åj, nå er arbeidsdagen over! Nå må unger hentes og middag lages!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå