Gå til innhold

Sovner ......men vil ikke sove på dagen!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et lite vidunder på litt over syv uker.....

Hun er helt fantastisk på natten, legges i 21 - 22 tiden og sover til 4-5 tiden får litt mat og sover vidre til rundt kl 09. Sover også på eget rom!

Det som er problemet er at hun ikke vil sove på dagen, dvs hun sovner, men det er bare ti min, så våkner hun og sutrer en stund men hun sovner liksom ikke skikkelig. Eneste måten hun sovner skikkelig på om dagen er om jeg putter henne i bæresjalet, da sovner hun som en stein. Resultatet blir en grinete trøtt liten baby...... ikke veldig sjarmerende.

Har soveskinn som hun ligger på om natten i vognen der hun sover på dagen, lite klær når hun sover inne, legger en topp som lukter mamma i vognen. Prøver alle triks, vugger bysser osv.

Må dette bare gå seg til ?Har noen her inne gode forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo legge henne der hun sover på natta når hun skal sove på dagen også? Så lenge hun er inne i en god rytme tror jeg ikke det er noen fare for at hun vil blande dag og natt alikevel. Det er andre ting du heller kan gjøre for å skille natt/dag.

Jeg ville også gjerne at gutten her i huset skulle sove ute i vogn på dagtid. Men jeg ga til slutt opp for han sover IKKE godt i det hele tatt. Da er det bedre å ha vinduet oppe så det er masse frisk luft i rommet og heller la han sove inne. Veldig slitsomt både for mor og barn hvis de små ikke får nok søvn:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...