Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Må le litt, det tok jo helt av. Ingen svarte på det jeg lurte på, nemlig helsestasjonslege eller fastlege:) Grunnene til at jeg ønsker å utsette vaksinen er mange. Som noen nevner er allergi ett viktig poeng. Har allergiske barn fra før, samt jeg og min mann/ barnas far er allergisk. Skrev ikke om disse grunnene pga det var ikke spørsmålet. Men her må jeg tydeligvis forsvare meg så det holdet. Jeg er sykepleier, jeg ser absolutt alle fordeler med vaksinene, men ønsker å utsette den nettopp pga allergi og jeg ser tendeneser på atopisk eksem på lille, hva om lille f.eks reagerer på egg også? Gidder ikke skrive alt her, hvertfall ikke nå, men ikke døm meg før dere har ett grunnlag å skjelle ut meg på! Forfatter av "Ingen tillit til helsesøster jeg går hos"
Expat Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Heia! Ja, litt av en mottakelse du fikk, ja! Her er forresten "fagstoffet"... http://www.allergiviten.no/index.asp?G=1540&ID=2825 Det er visst ikke ille med de viktigste! Utsette er jo også noe helt annet enn å la være fullstendig. Greiest å gå til helsestasjonslegen synes jeg, du kan jo sakene dine og har grunner, så da slipper du mer pes?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 En venninne av meg kunne ikke fordra helsesøsteren hun gikk til med sin sønn, så hun begynte å gå til fastlegen med han og det gikk helt fint og uten problemer. Med henne var hs for opptatt av vekten til den lille, og det stresset bare min venninne som til slutt gav opp hele helsestasjonen.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 Dette er veldig forkortet i det store og hele for våre vurderinger. Ble litt lei meg, nå... Men uansett bør man vel respektere andres synspunkter og meninger. Alle avgjørelser de fleste av oss tar i forhold til våre barn, taes i beste interesse for våre barn. Vi alle vil jo våre barns beste!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #6 Skrevet 3. oktober 2006 Må dytte på denne, siden det kom inn flere innlegg på det jeg skrev først. "Har ingen tillit til helsesøster jeg går hos"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå