Cam_gutt_4_6 Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Lillegutt på litt over 2 har nettopp skjønt at jeg har en babny i mage. -Ettersom magen ikke er blitt synlig stor, og han ikke kan se eller høre baby gjennom navlen, så synes han det hele er litt merkelig. -Han så på meg i fullt alvor, pekte på det ene brystet mitt og sa: Er du sikker på at ikke babyen er der inne, da? -Nå ja, får håpe det blir lettere når magen blir større!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå