Gå til innhold

5/6 mnd kontroll:) Sammenligne litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille har vært på litt forsinket kontroll (er 6,5 mnd nå) og har fått vaksiner i dag, så flink da, bare sutret i maks 5 sek og så var det greit liksom:) Han veier nå 7120 og er 68 lang, begynner å bli skikkelig stor gitt:) På halvannen uke har han gått opp fra 6775 til 7120, ganske bra får man si...

Han fikk masse skryt for at han var så tillitsfull og trygg og fin i motorikken:) Morsomt å få skryt av babyen sin gitt:)

Også har han nesten fått sin første tann:) Såvidt igjennom nå!

For en dag assa....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke jeg gidder å svare på kontrollinnlegg lenger jeg, sist gang jeg svarte ble det fæla debatter i noen dager pga at noen her inne er så jævlig frekke!

Skrevet

Fint at du gadd å svare på at du ikke gidder å svare da...:) Syntes det er så fint at alle er forskjellige og gode jeg da, har vært litt stressa for at han er så liten, og da var det gøy med masse skryt! Vi er jo ikke like vi voksne heller. Bare litt morsomt å se i forhold til de andre...

Skrevet

Jeg har ikke vært på 6 mnd kontroll enda, skal om ei god uke (Lillegutt 6 mnd i går), men på 5 mnd kontrollen var han:

7.880 kg og 68 lang. En stor gutt med andre ord. Så blir spennende å se på 6 mnd kontrollen, føler selv at han ikke har vokst sånn kjempe masse de siste ukene.

Man er hos legen også på 6mnd? Hva skjer der da?

Skrevet

Da min gutt var 6 mnd var han 68 cm og 7,5 kg:)

Skrevet

På 5 mnd. var min gutt 70 cm. og 7,6 kg.

Skrevet

Da gutten vår var på 5 mnd kontroll (han var 5 1/2 mnd), så var han 8110 gram og 67,5 cm. Synes egentlig ikke han er spesielt lubben, bare god.. He he!

Fikk vaksinen han også, og selvfølgelig ble det litt smågrining. Utpå kvelden fikk han feber, men det fikk han sist også, så det var ikke uventet.

Skrevet

Gutten min var på tidlig 6 mnd kontroll i dag. Han er bare 5 1/2 mnd. Han var 7125 gram og 67 cm. Vi har slitt en del med vektoppgangen hans, men nå vokser han i rekordfart:)

Skrevet

Vår snuppelure var 71,5 cm og 6700 gr på 6-mnd kontrollen.

Ikke noe galt med henne. En lang og slank frøken med god apetitt:-)

Skrevet

Min gutt var 9 kg og 72 cm på 5 mnd kontroll. Holder på å få ei tann nå... dakkar gutten til mamsen.....

Skrevet

Tulla vår var 8900 gram og 68 cm.på 6 mnd kontroll.

Skrevet

på 6mnders kontrollen var snuppa 8605 og 70 lang=o)

Skrevet

Hei, legen vår tittet i øynene hans og litt på han, lyttet på brystet (sikkert lunger/ hjerte osv) og kjente litt på hoftene og ballene hans. Hs tok resten av undersøkelsen og vaksinene osv.

Skrevet

5 mnd kontroll var han 9010 g og 67,1 lang

God og deilig gutt;)

Skrevet

Hei og hå, jeg har også vært på en forsinket 6 mnd kontroll i dag. Gutten min blir 7 mnd den 4 okt. Fikk vaksine og greier, ekkelt å se at han får vondt og begynner å gråte, men det gir seg fort igjen... :) Min gutt veier 12 kg og er 75 cm lang. Så jeg har en skikkelig stpr gutt ja. Ser like stor ut som søskenbarne sitt som er over året.. hehe. (var bare 3734gr ved fødel) Ja det e rarti å får skryt av babyen sin, blir ekstra stolt av det ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...