♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Vi skulle ha giftet oss i september, men lille Amelia meldte sin ankomst i stedet. Så nå må vi planlegge et nytt bryllup. Jeg har egentlig ikke lyst til å ta opp de "gamle" planene igjen, og tenke derfor jeg skulle prøve å komme på en fiks og morsom idè for et nytt bryllup. Tenkte kanskje å ha det høsten 2008, for da har vi 10-års jubileum som kjærester, og jeg rekker å gifte meg før jeg blir 30. Eneste jeg vet er at vi skal gifte oss i kirke og jeg ønsker å være hvit brud. Noen med morsomme ideer for tid, sted, fest o.l?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 jeg synes det er stilig og orginalt med "eventyr-bryllup". Innvitasjonene kan skrives som et eventyr på litt gammelt papir som er brent rundt kanten. Bryllupskaken kan lages som et slott. Jeg så en morsom kake på internett av askepott som løper ned trappene. Brudevalsen kan være musikken fra "3 nøtter til askepott" Denne sangen er perfekt å danse vals til. Bordkort kan være kjente tegneseriefigurer som "de syv dverger" o.l. Dette kan bli spennende og veldig romantisk. Angrer litt på at jeg ikke valgte det selv. Vi skal ha "strand-tema" Elsker å planlegge sånnt. Finnes mye tips på internett på amerikanske sider. Søk på "Theme wedding" o.l.
2b&spira Skrevet 4. oktober 2006 #3 Skrevet 4. oktober 2006 http://www.dinside.no/php/art.php?id=340664 fant denne linken litt lenger ned.. hadde jo hvert kjmpe artig,men den muligheten har gått for meg ;( men ble fru på den vanlige bryllups sermonien forde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå