Gå til innhold

smilyface og andre duppedingser =) (dere der oppe)


Gjest ajja66

Anbefalte innlegg

 

Koselige sider på Snart gravid!

Der kan du klikke på nicket, for å se profil, så får du se om dem er pålogget også. Dette kan en selvsagt bestemmes selv.

 

((Kanskje blir det enklere for moderatorene også?? Med tanke på nicktyver og sånt!! Vet ikke, bare lurer jeg...))

 

Så syns jeg at det er litt nusselig med alle di små søte smily fjesa og figurene de slenger inn her og der, på innlegga sine. Blir litt mere liv over trådene liksom.

 

Er det ikke mulig med sånt her? Bare spør jeg =) Liker meg her forde... meeeeen.... koselig da ;))

 

Flere som kunne tenkt seg noe sånt?

ajja66

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan ikke tenke meg duppedingser!

Syns dette forumet er så stilrent og enkelt, slipper å bli helt satt ut av blinking og glitter. Alle andre forum jeg har vært på har dette, og det er deliig å slippe det her syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjo.. håper virkelig det blir litt blinking her også!! Det går faktisk ann å skru av blinkinga på sitt eget kontrollpanell.. *blink blink*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vær så snill! Ikke kom med alle disse smileyene og alt det der tullet. Det er behagelig og greit som det er nå, og en smiley kan innmari enkelt lages sånn også: :-) !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

SMILYFJESA forstyrrer....?? HALLO?? Hva med all reklamen her da??? Den blir jeg sprø av!!

 

Det er kalde kjedelige og rotette sider her inne!!

 

Men.. mye info og koselige folk. Kjempefint forum å ha, men det kunne vært gjort noe her nå syns jeg.

 

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er deilig uten smileys og annet stæsj.

Gir inntrykk av at dette eer et seriøst nettsted, noe det jo er ment å være.

Behold det slik det er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det er noe vi har valgt bort fordi det faktisk tar ganske mye kapasitet, siden vi har rundt 15 000 innlegg i døgnet så er det viktig å minisere trykket.

Men vi får snart personifiserte blogger på hele fjøla her, ikke bare på Barnetmitt, så det blir jo gøy!

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...