Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 aner ikke hvordan hun fikk d til for hun satt på gulvet foran lekekassen sin med lokk på og satte i ett enormt hyl plutselig.... hun har fått ett kutt inni munnen under overleppen..midt på der en plass..., hun har jo blødd litt hele dagen..for der gror det vel ikke så lett tenker jeg... (d eneste jeg kan tenke meg som skjedde var at hun hadde fingeren inni munnen og mens hun satte seg ned i litt fart så deiset hun neglen oppi ...) d e no ett dumt spørsmål men er d noen som har noen gode råd og tips for å få d til å gro igjen...... vel, d lyder dumt d spm ja..., men jeg spør allikevel, bedre enn å ikke gjør det .)
Babykilo Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg tror ikke det er såm mye du får gjort, jeg. Det gror etterhvert. Tenk på alle de sårene vi skal oppleve å se på de små opp igjennom åra...
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 ja jeg hvet..,d vaa ett himmla dumt spørsmål..;O)....får nok leve med det...hun er jo like blid så jeg tror ikke det gjorde så veeldig mye akkurat...sukk.,vel en skal jo bekymre seg over allting selv om en ikke gjør det heeele tiden heller da, dèt må være trasig..;
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 glemte å signere med `hovedinnlegger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå