Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Leste i et innlegg lenger ned at gutten din bare vred seg i armene når du prøvde å gi ham flaske, og at du ga ham melk mens han lå på gulvet. Må bare si tusen takk for tipset!! Jeg har slitt sånn med å få i gutten min melk i det siste. Han nekter! I stad prøvde jeg å gi ham flaske mens han lå i leikegrinda. Og tror du ikke han drakk 100ml da!! :-) JIPPI! Ikke det at det er så voldsomt mye, men det holder i massevis, siden han får fast føde. Ble så glad, jeg! Det er virkelig tungt når de små ikke spiser/drikker!
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Så bra ! Slet veldig jeg også. Han var grinete men ville ikke ligge i armkroken å spise. Prøvde en dag å gi han melk mens han lå på gulvet og da spiste han som bare det. Nå er det ikke noe problem lenger. Kjempe fint at det fungerte hos dere også : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå