Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste i et innlegg lenger ned at gutten din bare vred seg i armene når du prøvde å gi ham flaske, og at du ga ham melk mens han lå på gulvet.

Må bare si tusen takk for tipset!!

Jeg har slitt sånn med å få i gutten min melk i det siste. Han nekter!

I stad prøvde jeg å gi ham flaske mens han lå i leikegrinda. Og tror du ikke han drakk 100ml da!! :-) JIPPI! Ikke det at det er så voldsomt mye, men det holder i massevis, siden han får fast føde.

Ble så glad, jeg! Det er virkelig tungt når de små ikke spiser/drikker!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra ! Slet veldig jeg også. Han var grinete men ville ikke ligge i armkroken å spise. Prøvde en dag å gi han melk mens han lå på gulvet og da spiste han som bare det. Nå er det ikke noe problem lenger.

 

Kjempe fint at det fungerte hos dere også : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...