Gå til innhold

ETTERLYSNING! "mamman til Leah" og "Sizza".. Hvor er dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mistet dere fra msn eller noe? har jo skiftet adresses, men trodde jeg fikk med meg alle kontaktene over til den nye.. hvordan går det med dere? håper dere ser denne tråden!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er jeg! Ja, vi må ha en tråd her også :)

Her går det bra... MEN det er slitsomt å være småbarnsmamma også! Jeg har bare fått 3-4 timers søvn de siste nettene, så for at jeg skal få 6 timer (som er absolutt minimum for at jeg skal fungere) så må jeg ligge til 12 og ofte enda lenger...så dagene går med til soving, amming og bleieskift.

Det virker også som om jeg har litt lite melk noen ganger, så da gir jeg han mme. Problemet er at det virker som han får treg mage av den...han ligger og presser og stønner hele natta uten at det kommer noe særlig med bæsj. Men på den andre siden må han jo bli mett! Vet ikke helt hva jeg skal gjøre jeg.... noen tips mumi? Bruker foresten collett...kanskje nan er bedre?

Håper det går bra med dere, mumi og mamman til leah :)

Skrevet

hei:-)) er du ikke på msn for tiden da, siden du sliter m søvnen?

her er det også lite søvn.. gutten spiser hver 3 time også om natten og jeg er dødens trett må jeg si.. gleder meg så utrolig til han sover lenger økter!!! vi gir også en del mme, jeg mistet melken sist og har lite også denne gangen. gir nan ha 1 fra apotek, pga allergi. han blir ikke hard i magen men har litt dårlig teknikk både på pupp og flaske så sliter med en del luft og luftsmerter. du kan med fordel prøve sviskesaft, finnes i barnhyllen i butikken. eller maltekstrakt. det skal visst være veldig effektivt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...