Gå til innhold

1500 for å passe barnet vårt en helg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En barnevakt passer fra fredag til søndag nesten heøt. Med litt hjelp fra min søster, hun skal passe henne fredag ettermiddag, fra barnehagetid til legging (barnevakten legger), og 4 timer lørdag ettermiddag. Hun får ingenting, men gjør det som en tjeneste.

Vi betaler også all mat barnevakten spiser i helgen, selvfølgelig.

Jenta er 2 år.

Er det greit? Mye? Lite?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1500???!!!!!!!!!! Hallo!! Hadde jeg aldri betalt..... Alt for mye... Er det familie eller venner som skal passe eller "ukjent"? nei, 1500 var mye spør du meg...

Skrevet

Nå ble vi enige om 1400. Jeg synes også det er veldig mye men. Neste gang finner jeg noen andre. de6t er en leieboer som bor i samme hus som oss. Leier hos oss.

Skrevet

Syns nok betalinga var i høyeste laget ja, er tross alt skattefrie penger. Men ha en koselig helg uansett . Jeg og mannen skal på hotell weekend om 14 dager, gleder meg masse.

Skrevet

Jeg synes det høres veldig mye ut! Jeg kommer ikke til å betale så mye om bvi trenger pass en helg, da får vi jo aldri råd til det. Det er jo vanskelig det der, men tror man må se på det som en blanding av jobb og en vennetjeneste.

Skrevet

Jeg synes det var mye,vi bruker slekt og venner,gratis,og passer med glede deres barn når de trenger det.Men må dere ha en barnevakt,f,eks ei ung.jente som ønsker å ha dette som jobb,er det jo greit å betale for det.Da stiller hun sikkert gjerne opp igjen senere også.God tur:)

Skrevet

vi betalte en nabojente 1000 kroner for å passe gutten vår fra 1400 til 0300 en lørdag. Synes det ar vel verdt pengene.

Synes ikke 1500 var all verden. Ser at veldig mange får barnevakt gratis av familie og venner. Vi må jo være helt på bærtur som "betaler" mine foreldre med en flaske vin eller to, som takk for hjelpen. Ikke at de ber om noe, men jeg synes da det er lettere å be en annen gang, om noe skjønner tankegangen?

Skrevet

Hadde syns 800-1000,- var passende, + mat/godis. Spørs hvor gammel den som passer er også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...