Gå til innhold

tonetroll2 har du prøvd


Anbefalte innlegg

Skrevet

insulinpumpe?

Nå vet jeg strengt tatt ikke noe om hvilken type diabetes du har.

Men ser du sliter med blodsukkeret. Mannen min gjorde også det (type 1) Men etter at han begynte med insulinpumpe har verdiene blitt helt knall, så nå er hba1c , heter det ikke det da, altså snittet på de siste mnd. på 7.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt største problem er at jeg er fryktelig utålmodig... Har diabetes type 2. Har fram til siste svangerskap vært godtkostholdsregulert, men da jeg ble gravid slo alt krøll på segHar nylig. Brukteinsulin i svangerskapet, men ikke etterpå. Har nylig begynt på insulin. Det må sikkert bare gå seg til... Takk for tipset. Skal ha det i bakhodet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...