Gå til innhold

Hei, Karomamma, vi er visst blitt festkomite

Anbefalte innlegg

Skrevet

for den kommende DIB-festen! Må jo gå inn for en sånn oppgave med liv og sjel! Kanskje vi skulle ta en liten brainstorming/idedugnad/tenketank/kick-offmøte/strykdetsomikkepasseridinbransje....???? Du jobber, har jeg skjønt av Tårnfridhistoriene (festlige, forresten!), kanskje vi kunne møtes en dag et sted some time? Etter 13 okt, og gjerne før 20? Eller etter 24.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To sjeler - en tanke!

Hadde planer om legge inn et innlegg til deg i dag.

Ja, nå skal det bli fest!!! Er kanskje ikke realistisk å få til noe før jul...?

Vi kan godt ta en kaffe i uke 42 (hør på Tårnfrid, da gitt). Enten rett etter jobb, da må jeg ta med lillemor. Eller jeg kan prøve å time det med et møte i byen den uka. Hvis ikke det går, blir det etter 29/10. Skal på turné i Nord-Noreg, serru serru.

Jfr Gummelillan bør vi vel finne en plass som tillater langvarig skravlings og langbord e.l.

Skrevet

Uke 42 går bra! En av de siste permisjonsukene mine uten noe spes som skjer, så da kan jeg egentlig hver dag. Jobber du i sentrum? Kan i så fall trille forbi jobben din, ellers kan vi treffes etter jobb, ta gjerne med lillemor. Etter 29.10 går også bra, vi flytter 1 nov, så bør i så fall være en ukes tid etter dette. Hadde vært veldig gøy å få til noe før jul, men vi får se.

Skrevet

Da satser vi på uke 42 :)

Jeg jobber i Groruddalen, så det er bedre at jeg henter lillemor litt tidlig i barnehagen. Da kan jeg sette bilen hjemme og møte dere i sentrum. Er ikke du på Frogner/Majorstua? Vi bor på Løkka.

Kan du ikke sende mobilnr. ditt til [email protected] så slipper vi at alle de andre her driver og plager oss per telefon. He he...

Skrevet

Åååå, begynner å glede meg allerede til festen jeg da! Glad for at festkomiteen har funnet sitt kall ;-)

Vi andre venter i spenning på resultatet!

Skrevet

Jepp, det skal jeg gjøre. Får ikke sendt noe fra jobbmailen, har ikke fått somlet meg til å tømme innkurven, og nå er "postboksstørrelsen overskredet". Men skal prøve å bruke mailen til hobbyforlaget jeg har med sambo, håper det funker.

Løkka er kjempehyggelig! Der har jeg også bodd, Markvn 31. Er der ganske mye, har et par venninner der. Kan gjerne ta en tur dit! Vi bor på Frogner til 1 nov.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...