Gå til innhold

gi han flaska??

Anbefalte innlegg

Skrevet

lillegutt drikker mme av flaska selv.

Kan jeg legge han feks i lekegrinda med den noen ganger?pleier å sitte i sofaen med han(han ligger i sofaen,jeg bare passer på)

men noen dager hadsde det vært fint å kunne legge han i lekegrinda med den slik at jeg fikk gjort litt. Spesielt hvis vi skal bort og jeg må pakke. Vet jo at jeg kan det,men jeg er ikke slem for det??hehe,tenkte på kosen og nærheten...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde nok holdt han under oppsyn mens han drakk. Jeg legger selv mini på 5 mnd. på gulvet når jeg skal gi han flaske, noen ganger holde han selv, men klarer som regel ikke så lenge av gangen. Min vil ikke ligge i armkroken når han får mat, bare vrir seg og vrir seg, så eneste måten jeg får i han flaske på nå er å legge han på gulvet.

Syns ikke du er slem fordi du lar han drikke selv, men ville uansett holdt et øye med han så han ikke får melken/vannet i "feil hull".

Hvor gammel er han ?

Skrevet

Så bra at han drikker av flaska selv, da! Skulle ønske min gjorde det, jeg :-) Hvor gammel er han? Hva slags flaske bruker dere?Jeg er sikker på at du koser nok med ham ellers. Og dersom han ikke synes kosebehovet er dekket, så tenker jeg han sier i fra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...