Gå til innhold

Gravid etter vektoperasjon


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er innmeldt i klubben vår, men velger å være anonym i forhold til min bekymring. I vår lykkerus er vi ganske bekymret over hva som kan gå galt. I 2005 var jeg 50 kg tyngre enn jeg er nå, og etter vektoperasjonen har jeg gått ned det jeg trengte. Vi har hele tiden tenkt at vi skulle få en liten til, men vi er anbefalt å vente 2 år etter operasjonen. Jeg er i veldig god form. Og alle mine blodprøver har vært fine. Vekta ser ut som den har stabilisert seg, og alt er grodd. Men det er klart jeg er bekymret. Mest er jeg bekymret for at legen på fredag skal anbefale meg å ta abort.

 

Svangerskapet er et faktum, og jeg gleder meg og gruer meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du!

Pussig at det er flere vektopererte her. Ble operert 01.02.06 jeg så det er bare 8 måneder siden og jeg er snart 6 uker på vei...

Deler din bekymring med tanke på hva som kan gå galt, men har hørt om flere som har vært gravide etter en slik operasjon og det har gått bra! Jeg har vært hos legen idag og abort var ikke et tema. Han valgte å henvise meg til gynekologisk poliklinikk på sykehuset slik at jeg kan få tett oppfølging der. Må jo bare gjøre det beste ut av situasjonen!!

Blir spennende å følge dette videre:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Godt å finne noen andre her i samme situasjon. Hender det at du er på www.vektoperasjon.no ?

 

Der er jeg innom. Men jeg har ikke fortalt på forumet at jeg er gravid.

 

Ja, vi får følge litt med hverandre. I dag ringte legen min meg fordi jeg hadde så lave jernlagre. Da snakket vi om svangerskapet, og jeg skulle bare roe meg ned. Siden alle andre prøver er så fine, og de siste var tatt dagen etter mens, skulle jeg bare fortsette svangerskapet, og "peise på" med jerntabletter... Så, phu! Lykken slippes ut!! Orker ikke være anonym her inne. Så dette innlegget signeres...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen:)

Er registrert på forumet ja, som Anette der da:)

Bare å sende en pm om du vil!!

Kjempe spennende tid fremover så vi får holde hverandre oppdatert!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...