Gå til innhold

Julibarn som har eget rom??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det andre julibarn som nå sover på eget rom? Jeg vurderer å legge lillegutt på eget rom i natt, jeg har ligget på sofaen den siste mnd fordi jeg ikke klarer å høre på lydene han lager på natta. Samboer sover som en stein, men jeg får ikke roen i meg når lillegutt ligger på samme rom, jeg ligger da bare å lytter på han.

Jeg sover godt på sofaen, men det holder jo ikke i lengden + at sambo savner meg litt da :) Er det for tidlig å la han ligge på eget rom el ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har et sent augustbarn som ble lagt på eget rom ette 4 uker.. jeg klarte heller ikke alle lyder, fikk ikke sove! høres ut som det er på tide at dere flytter han! gjør det som føles best for dere:-))

Skrevet

Har tenkt samme tanke, hun er født 18 juli. Hun lager masse lyder...skulle flytte henne i helgen sånn at vi kunne bytte på å gå inn til henne. Men selvfølgelig jeg mammaen trakk meg. Plutselig fikk jeg et snev av panikk og mente hun var for liten. Men herregud det går jo helt fint. Hun har det jo bedre med 2 utvilte forelde.

Lykke til, gi en lyd på hvordan det går hvis dere bestemmer dere for det.

Skrevet

Hei!

Hadde det på akkurat samme måte med vårt lille gull, og endte med at hun lå på eget rom fra hun var 14 dager gammel

I dag er hun snart 16 mnd, og koser seg på eget rom, tror både henne og vi hadde godt av det, har ikke angret ett sekund.

Lykke til!

Skrevet

Åhh så godt at det er flere som har gjort og tenker det samme :) Har ligget å tenkt på dette i hele natt, litt dårlig samvittighet for at vi liksom "kvitter " oss med han! Men rommet er rett ved siden av og alt står klart der inne. Tror det er det beste for oss, men vet ikke om det er det beste for han da :)

Skrevet

Da tar vi sjansen på å legge han på rommet sitt i natt! Tvi,tvi:)

Skrevet

lykke til! sikker på at det vil gå kjempebra:-)) her i hus sover faktsik allesammen bedre, og det er ca 3 timer mellom måltidene, ikke alltid da, men de fleste netter.. han sover veldig godt på eget rom det det er tyst, svalt og mørkt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...