Pinne Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Juhu. Vi fikk positiv test på torsdag, 14 dg etter innsetting!!! Føles skummelt.....og herlig på samme tid. Dette har vi ventet på i 4 år nå!!!!!! Bare det å se ett positivt kryss var helt ufattelig surrealistisk!!! Men, er så fryktelig redd for at det skal ende med rødt utfall...klarer liksom ikke å glede meg 100%. Åh!!!! Er det mange her som har opplevd positiv test for så å få mens? I så fall, når kom mensen? Det er så mangt man skal bekymre seg for, og de fleste bekymringene blir det jo ingenting av....
Ann-ch. Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Gratulerer så mye Pinne. Prøv å slappe av og nyt at du er gravid. Dette går bra. Lykke til videre. Klem
Aprilmor m/gutt i magen Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 glade tanker...... :-) har prøvd å få det krysset i 3.5 år nå..... og har drømt om hvor deilig det skal bli... tror ikke det kan forestilles en gang. masse gratulerer til deg, og prøv å nyte tiden,... det er sikkert ikke lett det heller... en skrekkblandet fryd kanskje... mange klemzer fra
babysyk Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 åh så fantastisk! endelig deres tur! Gratulerer så mye det fortjener dere!! Godt å vite at det kan ende bra til slutt... Forstår at du er nervøs for å miste, det er liksom skrekken når en har kommet så langt. Prøv å kos deg og tenk at dette skal gå deres vei. Lettere sagt enn gjort... krysser fingre, tær og hårstrå for deg. Klem
NyttKnøtt? Skrevet 2. oktober 2006 #5 Skrevet 2. oktober 2006 Gratttis :-) Kjempe kjekt. Kos deg og nyt svangerskapet du :-) Ikke ta noen sorger på forskudd. Stor klem fra
Pinne Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 2. oktober 2006 Takk alle sammen! Skal ruge og slappe av og smile og ta livet med ro pluss pluss...... Dere er gode å ha her inne. Håper lykken vår smittes over på alle andre. Klemmer i fleng til dere alle sammen!!!
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 2. oktober 2006 #7 Skrevet 2. oktober 2006 Så gøy! GRATULERE & lykke til videre:-) Klem
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 2. oktober 2006 #8 Skrevet 2. oktober 2006 Gratulerer og lykke til Tenk positive tanker,og gled deg over det lille mirakelet!
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 2. oktober 2006 #9 Skrevet 2. oktober 2006 ÅHH gratulerer så mye, det er jo fantastisk..... dette går bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg krysser det jeg har... klem
vekt-75 Skrevet 2. oktober 2006 #10 Skrevet 2. oktober 2006 Hei pinne gratulerer så mye og lykke til videre. klem
apriljente-66 Skrevet 3. oktober 2006 #11 Skrevet 3. oktober 2006 Åhhh!! Gratulerer SÅÅ mye PINNE, dette var virkelig gode nyheter Lov meg at du tenker positivt nå da og nyte graviditeten, dette skal gå så bra så. Hold oss oppdaterte om symptomer da.. Stor lykkehilsninger fra
MathildeC Skrevet 3. oktober 2006 #12 Skrevet 3. oktober 2006 Så kjekt å høre at du er blitt gravid! Gratulerer!! Og prøv å nyte dagene, ta det med ro og ha beina litt opp en stund (hvis du kan). Det går nok bra!!!!
tromsøjenta Skrevet 3. oktober 2006 #13 Skrevet 3. oktober 2006 Åhh, GRATULERER!!! Håper også på et blått kryss om 10-12 dagers tid. Vet at jeg også i så fall blir å være livredd i begynnelsen for at det skal gå galt. Lykke til!!!
Pinne Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #14 Skrevet 3. oktober 2006 Ja, nå har det gått opp for meg - endelig! Gidder ikke å være redd og bekymret, kanskje unødvendig! Jeg er jo gravid og det SKAL nytes. Hi Hi. Tromsøjenta - spis masse fersk ananas, drikk tørka bringebær med litt sukker som du heller varmt vann over og ta en halv paracet to ganger om dagen. Pluss ett skjerf rundt magen. Varm, men ikke for varm. Mine tips. Funka hvertfall for meg :-) Lar ingen gode råd for andre gå til spille. Og, husk masse gåturer så spiren får friskt blod. Masse mensmurringer, stikninger under navlen og superømme pupper pluss hoven nedentil. Trodde det nedentil skyldes hormonene, men har nå lest at det er et graviditetssymptom. Vi tar ny test torsdag for å være supersikre. Ullevål sykehus sier at test skal takes tre uker etter innsetting......ulikt alle andre. Men, vi vil jo gjerne se krysset og juble en gang til ;-) Så er det UL next og se om det er en eller to som har "slått rot". Åh, masse lykke til til alle sammen.
tromsøjenta Skrevet 3. oktober 2006 #15 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg spiser ananas for harde livet;-) Og en del tomat. Har ikke hørt om bringebær før da... Går lang tur hver dag. Drikker te og har varmeflaska på magen innimellom (spesielt når jeg legger meg i den kalde senga om kveldene). Men hvorfor Paracet? Jeg har litt harde pupper (ikke ømme), men det skyldes nok Crinone... Hadde en skikkelige magesmerter i går, men skriver et eget innlegg om det.
Pinne Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #16 Skrevet 3. oktober 2006 Bringebær styrker livmora.... Tips som jeg plukket opp en plass. Paracet fortynner blodet og gjør vel at det transporteres raskere bedre. Akupunktøren min som anbefalte dette. Så alle tips blir brukt! Er puppene dine hardest mot armhulene, det er mine - skikkelig vondt på den siden pluss blodårene er komt til syne på den siden :-) Magesmerte kan jo være feste. Jeg våknet fire dager etter innsetting med skikkelige stikkninger under navlen. Nå i ettertid så tenker jeg at dette var muligens festingen som var igang.
Elina73 Skrevet 3. oktober 2006 #17 Skrevet 3. oktober 2006 Grattis Pinne. Nå må du bare nyte det å være gravid, ikke tenke tunge tanker. Dette går kjempefint. Lykke til med spiren og den voksende magen. Klem fra
Smilet:) Skrevet 3. oktober 2006 #18 Skrevet 3. oktober 2006 Gratulerer så mye!!! Det var gledelige nyheter! Nyt tilværelsen!
Pinne Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #19 Skrevet 3. oktober 2006 Er virkelig gla - så gla så gla!!!!!!!!!!!!!!!!! Kan jo ikke tro annet enn at dette skal gå bra :-) I hvertfall til det motsatte er bevist. Men, det funker bedre å tenke positivt! Håper det er mange som følger etter. Tenkt så bra at det er håp for oss som har slitt lenge med å få det til. Veldig glad for at IVF-muligheten finnes. Klem til alle.
tromsøjenta Skrevet 3. oktober 2006 #20 Skrevet 3. oktober 2006 Kanskje jeg må gå til innkjøp av bringebær;-) Må uansett ut å handle i dag. Har nemlig spist opp det vi hadde av ananas og tomat. Hihi. Paracet fortynner ikke blodet... Det er det Dispril og Albyl-E som gjør (og evt andre medikamenter med acetylsalisylsyre). Jeg håper det var festesmerter, men tror egentlig ikke det. Det var for vondt til at det kunne være det... Men jeg har IKKE gitt opp at egget eller eggene fester seg altså! Hele puppene er harde, har faktisk hatt litt stikkinger i den ene i dag:-) Men tror fortsatt det er Crinone som har skylda. Litt tidlig å få symptomer uansett utfall... Sist hadde jeg store, ømme pupper med godt synlige blodårer, men var ikke gravid. Takk for tipsene og lykke til med symtomene! Ü
finetine Skrevet 3. oktober 2006 #21 Skrevet 3. oktober 2006 Herlig:o) Gratulerer!! Gleder meg til å komme etter. Holdt på å kjøpe test på apoteket i dag, har en magisk tiltrekningskraft på meg i disse dager, men må bare vente er jo bare en uke siden jeg satte inn hihi.......... Hvordan er formen din har du hatt noen symptomer? Puppene mine er vanvittig ømme, men kan jo være bivirkninger... og er mer og mer trett, men det kan jo også være bivirkninger. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå