Gå til innhold

Gravid igjen, hurra!!!


Sun74, g03♥j07♥?okt10

Anbefalte innlegg

Heisann alle med termin i juni. Har selv termin 9 juni. Dette er spennende. Har fra før en skjønn 3 åring som heter Mathias.

 

Dette har vi ventet på så lenge. Hadde en SA i november 2005. Håper av hele mitt hjerte at det skal gå bra denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!

 

Jeg har termin den 11. juni. Jeg gleder meg!! Har tre flotte gutter på 10, 12 og 17 innen den nye er kommet. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk og i like måte. Dette blir spennende. Vi får oppdatere hverandre underveis. Lykke til videre. Nå er det bare å sette igang å telle uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;) Så kjekt!!!!! Gratulerer kjempemasse! Gleder meg til å vente i spenning i 9 mnd sammen med jentene her inne!!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg sun 74!gratulerer!!!!!Jeg har termin 05 juni.Har to nydelige prinsesser fra før.Har mistet 4-5 ganger etter at minstemann ble født,så jeg krysser fingrene denne gangen.Men det kjennes ut som alt skal gå bra.Har sååååååå mangen symtomer:kvalme,stikkninger både her og der,svimmelhet,reagerer på lukter osv.osv.He he.Klager ikke,er jo positivt det og jeg vet jo det at det ikke varer evig.Lykke til og det hadde vert kjekt å høre hvordan det går videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...