Gå til innhold

Vil bare sove på gulvet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dattra vår på 2år, som alltid har sovet godt hele natta, våkner nå i 22 - 23 tiden Illsint. Får ikke lov å røre henne, ikke kan vi legge oss sammen med henne i sin eller vår seng. I natt la hun seg ned på det kalde laminat gulvet vårt i gangen (ved siden av bikkja), inne på rommet sitt og på vårt rom. Sovna alle stedene. Våkna selvfølgelig hver gang jeg skulle bære henne inn i senga.

Tilslutt når hun tydeligvis hadde fått roet seg fikk vi en iskald unge opp i senga vår. Huff stakkars liten, mora mi har hintet litt frempå at jeg var like dann......men det vil jeg selvfølgelig ikke tro på.....

Ps vi vet at hun ikke er syk eller lign.

Noen med lign erfaring, anyone????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være nattskrekk?

Da "vokner" de tilsynelatende illsinte og slår rundt seg og vil ikke la noen ta på dem. Barnet er egentlig i dyp søvn og man skal la dem være i fred.

Hvis du søker på nattskrekk på søkemotoren kan du lese mer om det.

Poden har hatt noen anfall, og det er lettere å takle når man vet hva det er.

Kanskje datteren din kan få en ullpysj? Så slipper hun i alle fall å fryse... Jeg synes Nøstebarn sine er kjempegode (men dyre)

Skrevet

sønnen min gjør det samme! han "våkner" og er sint, jeg får ikke ta i han da slår han bare.. han sitter i sengen og fekter med armene, jeg bare lar han bli ferdig så legger jeg han ned når han roer seg. Han snakker masse i søvne også :) roper plutselig masse rart!

Skrevet

Takker for svar. må lese litt om dette nattgreiene ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...