Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant ut at Babyshop lå 100 kr over veiledende pris på Reiamdresser. De tar 999 for en dress Fru Lyng og Junior tar 899 for og finladshettene tar de 299 for når de andre tar 249. Dette er priser som REima operere med i katalogen, så Babyhop er bare sleipe.

Nå var jeg inne på sidene deres og så at de skulle ha 999 for en Skip Hop Duo!!!!! Den koster 629 hos alexi.no!

 

Syns bare babyshop blir drøyere og drøyere jeg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøver å unngå kjøp på babyshop og barneverden. De har så stive priser. Syns det er helt sykt.

 

Skrevet

Oi! Det var jo helt vilt! Så bra at du bringer det videre til oss!! Problemet her i byen er at det finnes ingen babyutstyrsforetning - Enda det er nesten 30000 innbyggere :o( Men Intersport har begynt å selge Reima :o)

Skrevet

signerer denne! ALT er jo dyrere der! Hver gang jeg forlater butikken, har jeg plutselig brukt tusen kroner..!!!

Skrevet

Handler stort sett bare når Babyshop har salg, som i forrige uke - best i test-bilsete satt ned masse - føler jeg gjorde et kjempebra kjøp.

Men klær og sånt kan kun kjøpes på salg der, alt er veldig dyrt.

Skrevet

Ja, de Skip Hop-prisene var jo helt syke da..! Merkelig... Synes Barneverden er 100000000000 ganger bedre ;-)

Skrevet

prøver å unngå babyshop så godt jeg kan jeg også...

Skrevet

Ja, ikke sant. Handler mye på Babyshop jeg, så vet jo at de ligger i overkant på pris. Men en slik fortjeneste som på Skip Hop-veskene syns jeg er for drøyt altså.

 

Har som hun over handler mye på kampanjer, både bilstol, babycall, lekematte, you name it, så det er jo greit nok det at de har bra kampanjer. Men trodde virkelig ikke de tok seg så godt betalt som jeg ser her. Syns det er drøyt at de priser Reima høyere også, ingen andre gjør det....hmm.

Skrevet

men man kan ikke sammenligne priser når man handler på nett og i butikk egentlig.... men selvfølgelig, helt hårreisende at det skal være så stor forskjell...

 

jeg kjøpte en sovepose til datteren min til 999 på reflex....så den på nettet til 699 (bittert!!!) men i går så jeg den på brio butikken...1298...helt sykt!!!når det er samme varen....

Skrevet

Kunne ikke vært mer enig med deg, Luca! Utrolig at de på en så åpenlys måte skal sko seg på småbarnsforeldre. Handler ikke der lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...