Karomamma Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Hei på deg Snulder! Så navnet ditt tidligere i formiddag. Er du her ennå? Har du det bra i dag? Klem fra
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Karomamma, hvorfor spør du ikke om jeg er her? Jeg er det, nemlig... Litt forkjøla og hoster (har en mistanke om at Attpåklatten har smittet meg), men ellers har jeg det bra! ;-)))))
Karomamma Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2006 Å, det tenkte jeg ikke på, trodde du og Klatten overnattet her Jeg ville bare spørre etter Snulder siden hun følte at ingen hadde savnet henne i det siste.
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 ;-))))) Men det har vi jo!!!!!
♥Snulder Skrevet 2. oktober 2006 #5 Skrevet 2. oktober 2006 Her er jeg! Her er jeg! Goddaggoddaggoddag!!! Jo da jeg har det ganske så bra i dag jeg! Møkkavær ute, men litt mer solskinn inne:) Leah og gutten jeg passer sover søtt i hver sin vogn. Kaffen er nytraktet og velduftende. Akkurat pratet med en smørblid samboer.... har det så godt som noen jeg.
♥Snulder Skrevet 2. oktober 2006 #6 Skrevet 2. oktober 2006 Øhhh... rettelse... Leah og Casper sover IKKE....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå