Gummelillan Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Setter meg der noen timer og kommer tilbake når jeg har blitt snill jente igjen!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 Du fritas siden det er høstferie og alle de andre barna får være sent oppe og ute og leke:-)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 Jammen så si det da... Hva har hun gjort? Og er du sikker på at det ikke var Lille Gumman?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. oktober 2006 #5 Skrevet 2. oktober 2006 Du må følge med vet du vennen:-) Handler selvfølgelig om støvletter og fotballegger;-) i en annen tråd!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 2. oktober 2006 #6 Skrevet 2. oktober 2006 Nååååååååååååååå, den ja! Det der handler om å drite på draget, ikke om å ha vært slem! Kom fra dere, både Lille Gumman og Gummelillan... Dere er så snille ellers så dere har stor tabbekvote å gå på!!!
Karomamma Skrevet 2. oktober 2006 #7 Skrevet 2. oktober 2006 Hæh? Hvilken tråd? Dette har jeg misset. Please enlighten me ASAP!!
♥Snulder Skrevet 2. oktober 2006 #8 Skrevet 2. oktober 2006 Timeout herved avsluttet! Du har ikke vært slemmere enn at du kan få en liten trøsteis:)
Gummelillan Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 2. oktober 2006 Takk, takk ;-) Men siden det er mandag SKAL jeg prøve å holde meg sunn noen timer til...
Gummelillan Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #11 Skrevet 2. oktober 2006 Ja, derfor varer mine sunnhetskick da bare noen timer hver mandag... før jeg kommer på bedre tanker ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå