Gå til innhold

Urinlekkasje,utflod,smerte ved avføring etcetc

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo damer!

Bare en liten privat undersøkelse.

Hvor lang tid tok det før dere var kvitt plagene etter fødselen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5 uker kanskje, men bekkenbunnen er jo ikke tilbake på null. Løper litt, men er ikke sterk. Er 4 mnd siden fødsel

Skrevet

dytter...:o)

Skrevet

ingen fler som vil dele med seg sine erfaringer?

Skrevet

Litt urinlekkasje 10 mnd etter ved nys eller når jeg må VELDIG tisse. Har fortsatt vondt i klippet. Akkurat som om huden i arret er for stram. Og så fikk jeg en revne bakentil like etter fødsel på grunn av ekstremt hard avføring. Det har ikke grodd helt enda. Håper å unngå operasjon på grunn av det.

Skrevet

du hadde mange plager etter fødselen...........

Skrevet

Jepp. Dette kom på toppen av 4.5 måneders sammenhengende ammetrøbbel og diverse andre plager som ikke har med fødsel å gjøre. Synes det hele nesten har vært et mareritt. Vet ikke om jeg orker å gå gjennom en barseltid til. Litt synd, for jeg kunne tenkt meg et barn til på sikt

Skrevet

Jeg fikk en rift som ble sydd, ca 4-5 cm langt. Det sved og var svært ubehagelig lenge, tror det tok nærmere 6 uker før det grodde helt. Hadde også en blodansamling på innsiden av endetarmen som gjorde at jeg ikke kunne sitte på tre uker, men den forsvant heldigvis av seg selv. Renselsen var over etter 4 uker, men etter det hadde jeg utflod daglig, nok til at jeg måtte bruke truseinnlegg, det forsvant etter 5 mnd ca. Er ikke kult at barseltiden er fyllt med så mye vondt, men babyen gjør at man ikke tenker så mye på det;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...