Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 JEnta mi er snart 5 mnd(om 6 dager)...,og er begynt å ha laange våkenperioder på natta...veeldig slitsomt i lengden. Det er ikke alltid hun er sulten virker det som, for hun suger ikke noe særlig når hun blir lagt til puppen. Kan ligge våken opptil 2 timer og "prate"... , og mamman får ikke sove..., og klokken 6 er det morgen og hun er klar for det aller meste...bortsett fra å sove mer,,, Har tenkt tanken på å starte med litt grøt for å se om det kan hjelpe(i noen tilfeller gjør det jo det)....hva tror dere?
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 Min har også begynt sånn. Han er 5 mnd. Han får 2 grøtmåltider om dagen så det er ikke fordi han er sulten. F.eks i natt, våknet kl. 01, lo og skravlet i 1 time, sovnet da i 02-tiden. Våknet igjen 20 min etterpå, ga han bittelitt melk. Lo og skravlet igjen til 03. Sovnet og våknet igjen kl. 03.45. Holdt på å turne litt igjen. Sovnet igjen 04.10 og sov da frem til 09. Legger han kl. 19 ( igår ble det 21.00) fordi vi var på besøk. Omtrent hver natt i hvert fall siste uka har han hatt en våkenperiode på 1-2 timer. Tror det er en fase de går i gjennom. Mulig din trenger mer mat. Men kan nesten ikke gi deg noen råd da min er sånn selv, med 2 grøtmåltider om dagen.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 takk for svar.... da er det kanskje ikke mer mat hun trenger....har mer melk når hun er ferdigspist, så hun tar det hun vil ha.... Håper det er en fase og at det går over...SNART!!!
Sololight Skrevet 2. oktober 2006 #5 Skrevet 2. oktober 2006 Min mini tullet om nettene fra han var 4,5 mnd til nesten 6 mnd. Nå er det heldigvis over:-) Har i løpet av den perioden gått fra et grøtmåltid til 4 måltider pr dag, etter anbefaling fra helsestasjonen.
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #6 Skrevet 2. oktober 2006 Hvor fort gikk du frem med måltidene, Amanda ? Har tenkt på å plusse på med middag etter hvert men usikker på hvor fort jeg skal gå frem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå