temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Vägen hem var mycket lång och ingen har jag mött, nu blir kvällarna kyliga och sena. Kom trösta mig en smula, för nu är jag ganska trött, och med ens så förfärligt allena. Jag märkte aldrig förut, att mörkret är så stort, går och tänker på allt det där man borde. Det finns så mycket saker jag skulle sagt och gjort och det är så väldigt lite jag gjorde. Skynda dig älskade, skynda att älska, dagarna mörkna minut för minut, tänd våra ljus, det är nära till natten, snart är den blommande sommarn slut Jag letar efter nånting som vi kanske glömde bort och som du kunde hjälpa mig att finna. En sommar går förbi, den är alltid lika kort, den är drömmen om det man kunde vinna. Du kommer kanske nån gång, förr'n skymmningen blir blå, innan ängarna är torra och tomma. Kanske hittar vi varann, kanske hittar vi då på något sätt att få allting att blomma. Skynda dig ... Nu blåser storm därute och stänger sommarns dörr, det är försent för att undra och leta. Jag älskar kanske mindre, än vad jag gjorde förr men mer än du nånsin får veta. Nu ser vi alla fyrar kring höstens långa kust och hör vågorna villsamma vandra. En enda sak är viktig och det är hjärtats lust och att få vara samman med varandra. Skynda dig ...
Gummelillan Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Nå syntes jeg plutselig at plaskregnet der ute var ganske greit ;-) Kanskje en skulle tenne opp på peisen og bare NYTE høsten?!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 Nå fikk jeg lyst til å løpe ut i regnet jeg :-D
Karomamma Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 Den er bare såååå fin, den sangen!!! Bare så synd at to av de mest poplulære innspillingene er med mine fullstendig-ikke-like-idetheletatt-syngedamer Hanne Krogh og Arja Saionmaa (eller hvordan i huleste det skrives...)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 2. oktober 2006 Du får synge sjæl da Karomamma! Tar du den for oss når vi skal ha vinkveld???
Karomamma Skrevet 2. oktober 2006 #6 Skrevet 2. oktober 2006 Å jada - vi kjører vel allsang? Kanskje jeg skal trykke opp denne og 80-tallsfavorittene i et lite sanghefte? He he....
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 2. oktober 2006 Ja for alt er bedre enn Hanne Krogh og det meste er bedre enn Arrrrja. Sanghefte er fint... Minner meg om tida i fagforeninga!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå