To hærlige :) Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg har smakt mexikansk suppe en gang, hvor en hadde ost, rømme og nachos chips opp den, og det var fantastisk godt Her en dag fant jeg oppskriften i et blad hos frisøren, men glemte å spørre om jeg kunne ta den med... Er det noen som kan hjelpe meg ut ??
Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Suppa du refererer til heiter "Sopa de tortillas" og er mi favorittsuppe (aah, på Sanbourns i Guadalajara lagar dei den BESTE og i dei største skålene!) Til fire pers: 4 MAIS tortilla (veldig viktig!!!) 1 ss olje + olje for frityrsteiking 1 liten lauk, finkutta 2 fedd kvitlauk, knuste ca 4 dl knuste (plomme)tomatar på boks, avrent ca 1 liter (helst heimelaga) kyllingbuljong (kan ha litt mindre viss du ikkje vil ha suppa så tynn, eg synes den er best litt tjukkare) koriander avocado i bitar finriven ost finhakka chili utan frø Kutt opp tortillaen i lange bitar og frityrsteik dei (oljen må bli så varm at ein liten bit tortilla flyt opp og "boblar" i kanten) Frityrsteikast til dei blir crispy og gyllenbrune, snu dei av og til. Når dei er ferdige la dei tørke på litt kjøkkenpapir. Varm 1 ss olje i ei stor gryte og steik lauken/kvitlauken i 2-3 mins, rør heile tida så dei blir jamnt blanke. Hakk tomatane og ha dei i laukmiksen, hell i kyllingbuljongen og rør godt (dersom du vil ha suppa litt sterk kan du putte i litt chili no, chilien blir sterkare jo meir den steiker med maten) Kok opp og la suppa småkoke i ca 10 minutt til litt av væska har fordampa. Hakk korianderen og ha i suppa (kan la litt vere viss du vil bruke litt som pynt) Ha tortillachipsen i skålene og fyll suppa i bollane (det er best med skåler som allereie er varma litt), ha i avocadobitane og litt finriven ost og pynt med litt meir koriander. Det GÅR an å bruke nachos chips, men det blir IKKJE det same - ingenting er så godt som nyfriterte totopos (tortillachips) nammis!!
snuppelure 74 Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 http://pic5.piczo.com/snuppelure74/?g=22549276 Har oppskrift på en utrolig god en her,hvis det var noe sånt du tenkte på
2 søte små gutter Skrevet 10. november 2006 #4 Skrevet 10. november 2006 Har en superenkel og supergod oppskrift : 1 pose meksikans suppe 1 glass salsa 1 grillet kylling i biter Tilbered suppa og tilsett resten. Server med : Rømme Tortillachips Revet ost evt. mais
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå